Gå til innhold

Midnight Club Los Angeles Tråden

Ranger emnet


bikramjit18

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget bra spill...har hatt endel timer med det spillet...

 

favoritt-listen:

 

Muscle Cars:

2008 Saleen S302 Extreme

 

Exotics:

2006 Ford GT

 

Luxury:

2007 Mercedes-Benz SL65 AMG

 

Tuners: (klarer ikke bestemme meg =P)

2008 Volkswagen R32

1988 Volkswagen Scirocco

1995 Mazda RX7

1999 Nissan Skyline GT-R V-Spec

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
RiksTV: Hvordan la du inn bildet? Prøvde å kopiere fra Social Club,men det går ikke =/

 

Noen som spiller det på PS3 her, som vil legge meg til som venn? PSN-ID: thevik88

 

du må laste ned bildet fra S-C , å laste det på bildr.no .. så legger du det inn på forumet på samme måte som du laster opp bilder :)

 

EDIT: så hva du mente nå :P tror du må ta screenshot å klippe det til. tror det var sånn jeg gjorde det..

Endret av RiksTv

HPI Savage 25 Limited Edition

Tamiya Subaru Impreza

95' Citroen ZX 1.4i

GT: Frzagmr

PSN: uaij446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må laste ned bildet fra S-C , å laste det på bildr.no .. så legger du det inn på forumet på samme måte som du laster opp bilder :)

 

EDIT: så hva du mente nå :P tror du må ta screenshot å klippe det til. tror det var sånn jeg gjorde det..

 

Ok. Takk:) Skal prøve det=P

 

Har det spillet jeg og, men jeg klarer ikke å komme meg videre.. sitter med en treeeeg rx8 som går så mye dårligere enn alt annet jeg kjører mot. Men grafikken er jo helt rå da :D

 

Jeg begynte med Golfen (selvfølgelig), kjøpte så Eclipsen, og vant mye med level 1 trim, og kjører nå med Skyline, også med lvl1 trim. Har vunnet flere biler som jeg har solgt. Sitter med Golf, Eclipse, Skyline, Bel Air, Malibu, 350Z og Lancer EVO i garasjen nå:D

 

Ingen som vil legge til meg på PSN da?;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår