Gå til innhold

Midnight Club Los Angeles Tråden

Ranger emnet


bikramjit18

Anbefalte innlegg

Som dere alle vet så kommer det et nytt bilspill snart. Det går under navnet Midnight Club Los Angeles og er det 5 spillet i Midnight Club serien. Jeg forventer at denne releasen blir stor, for jeg har ventet lenge på dette spillet. Noen andre som har noe å komme med?=) Og hva ønsker dere i dette spillet? Som sagt så er free-roaming (Cruising) en veldig stor del av spillet så dette bilspillet er noe som kommer til å falle i smak for de som har interesse for biler og cruising, og jeg regner med at styling/tuning delen av spillet også kommer til å bli stort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://en.wikipedia.org/wiki/Midnight_Club:_Los_Angeles

 

24 oktober

 

var faktisk ikke klar over at det var noe nytt på vei.. følger tydeligvis mindre med på spillfornten om dagen.. Men husker forrigje, DUB eller hva det het. Det var da ganske kult.

 

Ser jo på videoen på ign.com at det ser ut til og være ganske mye muligheter når det kommer til styling osv. Ser ut til at de har fått med seg produsentene og, (ser volk felger på videoen blandt annet) husker ikke helt hvordan dette var på forigje spillet i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Dæken, for et kult spill! Etter mye om og men, kjøpte jeg spillet til slutt til Xbox360. Sittet helt hekta no i Jula med det spillet her.

 

Spillet er noe ala Test Drive Unlimited i "interface'n". Altså, kart og GPS systemet. Og det å flash'e med lysene til "konkurentene", når man møter dem i trafikken (har ikke prøvd online-delen enda). Man kan også plotte inn race i GPS, så kjøre etter GPS'n til diverse konkurranser. Man kan ikke teleporte seg som i TDU rundt om kring på kartet, men til gjengjeld er jo kartet i MC:LA en brøkdel av kartet i TDU.

 

Kjørefysikken er mer i stil med NFS-serien. Det går jækli fort når man kommer til de raskste bilene. Her skal man ha gode reflekser og tunga rett i munn (xbox360).

 

Tuning/styling-delen er simpel, egentlig. Krysser av på en liste med tuningparts, de man vil installere på bilen, etterhvert som man unlocker.

Dekaleringen er som i Forza2. Man kan sitte i timesvis å lage dekaler og i tillegg er det laget noen ferdige dekaler for de som ikke gidder å lage egne.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at både Einzer'n og Scirocco MK1'ern e med. Mange kule biler er jo med. Men den Audi R8'a lurer jeg på hvordan man unlocker?? :deng

Finner liksom ikke den såkalte social club'en...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår