Auto-Union^A6^ Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hei. Jeg har lyst å bygge på tåkelys på min A6 C4. Er dette enkelt? Hvor får jeg kjøpt gode tåkelys til god pris? Noen som vet hvor mye det vil koste å bygge dem på? Evt. må jeg ha en spesiell frontfanger eller kan jeg bruke hvilkem som helst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Biltema har alt. Koster ikke rare greiene.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Kjøp på biltema om du ikke er intr i å betalte alt for masse for originale tåkelys, så tar du bare hull å gitrene nederst og skrur/limer de fast, og kobler opp med ett rele og en bryter.. koble via tenninga da så du slipper å være tom får strøm en mårran :D Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ok...høres ganske enkelt ut..takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg