Gå til innhold

knixens 4runner! Norges mest ombygde...

Ranger emnet


knixen

Anbefalte innlegg

her har du noen bilder som du ba om... Den tåler større hellinger enn en original bil, så veltefaren er mindre enn på den.

 

Her er min mot en annen, ikke riktig std den heller...den har 33" dekk. Litt dårlig vinkel for å virkelig se forskjellen... attachment.php?attachmentid=22669&stc=1&d=1213109970

 

slik var den når jeg kjøpte den

attachment.php?attachmentid=75&stc=1&d=1170237632

 

slik den omtrent er nå...

attachment.php?attachmentid=22509&stc=1&d=1212700908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått gjort litt i dag, men siden clutchen ikke passet fikk jeg ikke gjort NOK... dessverre...

 

bilde av den nye girkassen med 2stk transferkasser som skal på bilen... merk antall spakerattachment.php?attachmentid=28325&stc=1&d=1221929740

 

benyttet anledningen til å bytte sko på batterieneattachment.php?attachmentid=28326&stc=1&d=1221929740

 

Sveising av bur i morgen, samt innsending av mellomaksler slik at de blir forlenget foran og kortet inn bak. Så blir det sikkert ikke montering av girkasser før neste helg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bsre si det: Sykt rå bil!!! Moro med slike biler også. Jeg har akkurat kjøpt meg en 92 Opel Frontera. Var å prøvde den i den gode norske faunaen i helga og jeg må si jeg er meget overrasket over hvor godt den tar seg frem... Så ja, det blir bygging av den bilen fremover ja =) Gleder meg STORT til å utfordre norsk natur... Bilder og video kommer jo selvfølgelig i egen tråd utover!

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått.. Må få lasta opp film av bilen i funksjon med den doble kassa når den tid kommer.. :)

 

Hvordan fikk du buret inn og ut av bilen når det var sammensveisa? :p

 

Buret er ikke inne i bilen nå, og det er litt vanskelig å se det. Men det er avtagbart. Det er 5 punkter som er boltet sammen. Det verste å få inn er hovedbøylen.

 

Skal laste opp film når det foreligger. Går sikkert et par uker før bilen er kjørbar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bsre si det: Sykt rå bil!!! Moro med slike biler også. Jeg har akkurat kjøpt meg en 92 Opel Frontera. Var å prøvde den i den gode norske faunaen i helga og jeg må si jeg er meget overrasket over hvor godt den tar seg frem... Så ja, det blir bygging av den bilen fremover ja =) Gleder meg STORT til å utfordre norsk natur... Bilder og video kommer jo selvfølgelig i egen tråd utover!

 

Takker!!! Ja, bilene fungerer som regel godt i skogen. Det eneste problemet med Fronteraen er tilgang på deler, ikke så vanlig å bygge om såvidt jeg vet. Det som er supert med Toyota, det finnes deler OVERALT!!!

 

Lykke til, blir morro å se på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!!! Ja, bilene fungerer som regel godt i skogen. Det eneste problemet med Fronteraen er tilgang på deler, ikke så vanlig å bygge om såvidt jeg vet. Det som er supert med Toyota, det finnes deler OVERALT!!!

 

Lykke til, blir morro å se på! :)

 

Derfor det er genialt med maskineringsutdannelse sammen med bilmekk + tilgang på enormt med deler og ett nybygd verksted... ;-) Gleder meg til å komme i gang ja...

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår