Gå til innhold

Kjøpe Amcar?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

Hvurderer og kjøpe meg ein amcar men begynner og bli litt lei av og leite rundt på nettet.

Så derfor lurte eg på om noen her inne kunne hjelpe meg med og finne forskjellige biler til maks 30.000kr.

Har veldig sansen for feks Amc Rambler, Chevy Nova, Chevrolet Monte Carlo, Chevrolet Malibu, osv.

Helst noe med litt muskel bil preg.

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1968509

Likte veldig godt denne men den er desverre solgt.

 

Vet at 30.000kr ikkje er så veldig mye men dette er alt eg kan avse til kjøp av bil.

Håper på positive svar.

Beklager eventuelle skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er no ingen 79 modell dette dær.....83-86 tipper jeg.

 

Leste du ikke hva det sto i annonsen??

 

Sitat: "dette er en79mod med godkjent karosseri bytte(87mod kaross)" sitat slutt.

 

Pr. defnisjon rent papirmessig er dette en -79 modell med godkjent karrosseribytte til -87.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... er da ikke første gangen man ser en slik...

 

Men tunga rett i munnen her..Står i annonsen: Converterpakning må byttes...det vil vel si UT med kassen, ut med converter og bytte simmeringen inn i oljepumpehuset i kassen...

 

Hadde jeg vært deg ville jeg kikket etter en billig GM bil...

eventuelt ventet til over vinteren å skrapet fra litt flere kr å kjøpt en dyrere bil...

 

Å har du 50 lapper på bok , er bankfolket villig til å låne deg 200 store til... å DA kan du handle den bilen du kanskje VIL HA, framfor å ende opp med sånn døll sein 70 og 80 tals US bil...

(den får jeg sikkert kjeft for...:D)

 

1970968-bilde1-dsc00459.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... er da ikke første gangen man ser en slik...

 

Men tunga rett i munnen her..Står i annonsen: Converterpakning må byttes...det vil vel si UT med kassen, ut med converter og bytte simmeringen inn i oljepumpehuset i kassen...

 

Hadde jeg vært deg ville jeg kikket etter en billig GM bil...

eventuelt ventet til over vinteren å skrapet fra litt flere kr å kjøpt en dyrere bil...

 

Å har du 50 lapper på bok , er bankfolket villig til å låne deg 200 store til... å DA kan du handle den bilen du kanskje VIL HA, framfor å ende opp med sånn døll sein 70 og 80 tals US bil...

(den får jeg sikkert kjeft for...:D)

 

Så vidt jeg huker er det vel under 10 stk slike registrert i Norge.

 

Det er jo ikke værre enn å ta ned kassa, skaff ny eller bytte det so må byttes.

 

Eller bare bygge V8 med det samme.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne bilen, men drømmen er vel Chevrolet Chevelle 454 ls-6Turbo Jet onfiredevi onfiredevi

srednA: viss du kjenner han som skal selge den Aspen`en så kunne vel du kanskje ordnet med noen flere bilder av den og litt meir info om hva som må gjøres for at den skal bli kjørbar, rust, osv.

Beklager eventuelle skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår