Plutoo Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Den kom her til Kristiansand den 13. November og jeg bestilte den den 14. November!! - det var allerede da stor pågang på disse bilene!! - så jeg må nok belage meg på noe venting, i og med at jeg ei uke etterpå endra hele kjøpekontrakten for å få på noe mer ekstrautstyr, så må jeg vente helt til uke 5 ( siste uka i januar!!) anyway! bilen jeg kjøpte var Golf V sportline, 5dørs lazerblå metallic med 1,6 FSI (115hk) og manuelt 6 trinns gearkasse!! - ekstrautstyret er: oppbevarings-skuff under fremsetene, armlener foran, tåkelys foran, esp, klimaanlegg, multifunksjonsratt, avtagbart tilhengerfeste, 10 høytalere på stereoen, 17" lettmetallfelger sommerhjul, 15" lettmetallfelger og piggfrie vinterhjul.. ferdig på veien blir herligheta kr 295 000,- ( og jeg er gjeldsslave!) også var det å vente til uke 5, da.... hmmmmm Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 gratulerer med ny bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 gratulerer med ny bil Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 takk, takk! :) men hvordan tror dere prisen kom ut i forhold til nærmeste bilforhandler hos dere? Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg skal dra å se på den på Lørdag... mutter'n skal kanskje kjøpe! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 grattis med ny bil, hørtes ut som en fin bil, men tilhenger feste??? trenger du virkelig det?? lars, da tar du å kraper bilen til mor di;) hadde jeg gjort.. hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by taxidriver grattis med ny bil, hørtes ut som en fin bil, men tilhenger feste??? trenger du virkelig det?? lars, da tar du å kraper bilen til mor di;) hadde jeg gjort.. hehe:) joda.. kunne sikkert gjort det, men den bilen har ikke tillhengerfeste... er sikkert ikke mange gangene jeg trenner det, men de gangene jeg trenger det er det gull verdt.. dessuten valgte jeg avtagbart, så i det dagelige så merkes det ikke... hehe. Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Damn... tenk på alle de gøye bilene du kunne fått for samme pris. :rolleyes: Anyway, grattis med ny bil! Alle gutter syntes jo det er stas med ny bil, hehe Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 NEEEJ, må ha sprekere Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Andy156 Damn... tenk på alle de gøye bilene du kunne fått for samme pris. :rolleyes: Anyway, grattis med ny bil! Alle gutter syntes jo det er stas med ny bil, hehe er det ikke gøy å kjøpe helt ny bil da?? gå inn i butikken etter du har vært i banken, ser igjennom brosjyrer, får prøvekjøre bilen i den hensikt at du faktisk skal ha noe!! - få lov til å velge farge på bilen, interiøret, ekstrautstyr og motor (i den grad økonomien tillater det da) nå er det vel kanskje en liten helvetesperiode der jeg må vente temmelig mange uker før jeg får godsaken ( imotsettning til å kjøpe brukt og man kan få den hjem innen ei uke) men når den kommer, blir jeg konge på haugen ( vil ihvertfall føles sånn) når jeg kan gå bor til en spill ny bil og si MIN! kjenner nybil lukt i hvertfall i en måned og innen gammel råner har prompa i setene før meg - UBETALELIG!!! og til sheriff: når jeg kjøpte så hadde jeg et valg - tdi motoren og uten ekstrautstyr eller fsi med ekstrautstyr ( som jeg synes jeg fikk ganske mye av) er helt enig i at tdi motoren med det enorme dreiemomentet ville gitt helt fantastiske kjøreegenskaper - men jeg kan jo chippe fsien ved en senere anledning ( etter 3 år da garantien er løpt ut) Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Grattis med nybil da :) Skal den være plain eller skal du putte på noe plastikk med tiden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 lurer fælt på en ting.... hvilke formater tar cd spilleren i nye golfen? rekner med den tar cd-r plater muligens cd-rw også... men det hadde vært het brutalt kult om den tok mp3!! -om den tar mp3 så kan jeg ihvertfall glemme cd-skifter i bilen som tar masse plass.. er det en vw- bilforhandler her som kan svare hadde det vært svært kult!! edit: lurer på en ting til.... hvor mye mer effekt og hestekrefter kan en oppnå med chipping av en 1,6 fsi m 115hk?? Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by pahf Grattis med nybil da :) Skal den være plain eller skal du putte på noe plastikk med tiden ? > heisann får den som sagt i uke 5 - det er siste uka i januar... (den uka med nyttårsaften på torsdag er uke 1) og allerede tirsdag i uke 22 får jeg feriepenger... da er det grunn til å snuse litt på mer plastikk, om jeg får en grei pris da :) -men i og med at bilmodellen er ny i år så er nye plastikkdeler og nye og DYYYRE!! men på en annen side så blir det fort skille i lakk på bil og lakk på nye deler om en venter en haug med år før man bytter ut stylingen, og da synes jeg det blir så stygt at det ikke er noen vits... i utgangspunktet ja, men med et forbehold med spenna!! Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Gratularsen med ny gobil!!!!!!!! Helt rått å kunne ha HELT NY bil da!!! Har vært ute å kjørt 2.0 TDI 140 gamp ikveld...SINNA disel altså!! Enig med at hvis kronene holder så få på litt plastikk nå med tanke på lakken og ikke minst pga ikke mange som har det enda..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 gratulerer.. drømmer om ny bil eg og.. men eg vil helst ha golf4 tdi 150 hingst.. med chip til 186, har kjørt en sånn og det e kuleste bilen eg har kjørt.. ok, en liten avsporing, 115 hester på den bilen der går nok fint framover.. til saken, kor gammel e du? hvis du ikkje e minst 15 år eldre enn meg blir eg litt skuffet ;) en liten edit: sjekket profilen, du e 14 år eldre enn meg.. får gå greit for denne gang ;) en edit til: slå deg løs og kjøp justerbart senkesett då, for 13 000 kan du velge mellom 30 og 70mm senking.. siden du har 17" allerede og greier Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg