mamqa Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hei, jeg har en Mercedes Benz 190E som drivakselen på venstre er gåen, og jeg har en 230 ståenes med drivaksel på, men kan jeg bruke den drivakselen på min 190? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Passer neppe. Det finnes flere forskjellige til 190 også, husker en kompis hadde store problemer med å få tak i til sin 2,3-16. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 er nok bare å skru frahverandre å ta med på huggern å leite opp en som er lik... 230 E er mye breiere... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Prøv: Cato Holm 906 40 201 Han har MYE Mercedes deler på lager (brukt) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg