daho Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Jeg har bygget opp ny motor og skal prøve å få start på den. Men det kommer null bensin i sylinderne. Det er full tank på bilen, byttet bensinfilter, fuelrail og slanger. Nye dyser også. Har prøvd med de gamle, men kommer fortsatt ingenting. Har testet en annen hjerne og min egen i en annen bil. Så den var i orden. Er riktig motstand på de gamle og nye dysene. Ledningsnettet til dysene er også i orden. Men fra den hvite kontakten har jeg ikke sjekket videre. Noen som har no forslag til hva som kan være galt, eller hva jeg burde sjekke? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Bensinpumpe? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Nope... Er masse bensin og trykk i fuelrailen. Funnet ut nå at jeg får heller ingen gnist. Og hørte at det måtte man få for at dysene skulle fungere. På den svarte ledningen på coilen så er det jord, helt til man skrur på tenninga. Da står det 0 på voltmeteret. Den kontakten med to ledninger måler 12v med tenninga på. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Dysene virker nå.. Men jeg får ingen gnist. Det sitter en liten ledning inn på fordeleren. Hvilken farge skal det være på denne? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Coil ok Plugger ok Plugg/coil ledninger ok Hjerne ok Spenning til coil ok Hallgiver ok Fordeler lokk og rotor ok Hva annet kan det være dA? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 kommer det bensin ut av dysene? ta av railen og se om de spruter når motoren startes. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 De spruter ikke fordi jeg får ikke noe tenning. De må jo få signal om når de skal sprute, men det får de ikke fordi jeg ikke får noe tennings signal. Dysene klikker når jeg skrur på tenninga. Så de er klare. Må bare få ordnet så den tenner. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg