sveaa Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Skal kjøpe stor stasjonsvogn helst diesel, hvilken bil får man mest for pengene i 30000 - 40000 kr klassen? Mondeo, carina,vectra, omega........... Noen som har god forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Audi golf 3 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Mercedes har jo vunnet ganske mye for sine eldre modeller ihvertfall. Kåret til årets bruktbil osv.. Finnes flere tester ang motor/karosseri. Så tror merce er et bra valg hvis man ikke har så altfor mye penger og finner en ganske fin bil:) Ellers har familien hatt 2stk mondeo stasjonsvogner. En kjøpte vi i 2006 og en i 98 mener jeg. 98 modellen vil du nok få tak i. Jeg personlig synes det er en flott bil, men mener at disse modellene hadde noen problemer hvis jeg ikke husker feil. Vi hadde vel problemer med fjæring/demping foran... mvh comadore Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Primera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Visst du skal ha en bil som holder seg i pris, så må du no ikke finne på å kjøpe deg mondeo... mest for penga...hmmm... toyota er jo kjent for driftsikkerhet... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hvis man skal ha en bil i 30-40000 kr klassen blir vel ikke verditapet den største utfordringen uansett.. Det er ca det du taper i det du setter skilt på en ny BMW til en halv mill. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 er jo ikke noe vits å kjøpe diesel lenger da, ihvertfall ikke i den prisklassen... høyere årsavgift og dyrere drivstoff Toyota camry stasjonsvogn er jo store, men kanskje ikke så fine.alt.Carina, de er litt mindre. Tror ikke jeg ville valgt golf 3 ihvertfall, jeg hadde endel kødd med min...mye svakheter her og der, mye rust og lekkasjer Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 mazda 6. edit; ah sorry, trodde det stod 300-400 000 klassen :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 er jo ikke noe vits å kjøpe diesel lenger da, ihvertfall ikke i den prisklassen... høyere årsavgift og dyrere drivstoff Toyota camry stasjonsvogn er jo store, men kanskje ikke så fine.alt.Carina, de er litt mindre. Tror ikke jeg ville valgt golf 3 ihvertfall, jeg hadde endel kødd med min...mye svakheter her og der, mye rust og lekkasjer OT: Riktignok er dieselen billigere sist jeg sjekka, også bruker di mindre en en bensin bil somregel =) Kan anbefale Vectra B stv.. Har selv en 2.0 dl 16v Veldig fornøyd, litt daut men men =) Omegaene er jo også utrolig fine biler, har hatt omega a stv selv.. Utrolig kjørekomfor(og gode og herje med på vinteren:p) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har selv litt sansen for Passat, feks en sånn som denne.. Brodern hadde en nesten klin lik, bare at den var svart. Går ikke SINNSYKT godt original, men helt greit. I følge han var den i allefall driftsikker, og om noe mot all formodning likevel skulle ryke var det billig å reparere. Mye for penga mao. Må kanskje ta med at jeg snakker av noe begrenset erfaring her, men uttaler meg heller ikke utover det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 OT:Riktignok er dieselen billigere sist jeg sjekka, også bruker di mindre en en bensin bil somregel =) Kan anbefale Vectra B stv.. Har selv en 2.0 dl 16v Veldig fornøyd, litt daut men men =) Omegaene er jo også utrolig fine biler, har hatt omega a stv selv.. Utrolig kjørekomfor(og gode og herje med på vinteren:p) jeg har ikke sett at dieselprisen har vært lavere enn bensinprisen på leeenge...her i Oslo ligger det minst 30øre over.Og årsavg. er vel ca 600kr høyere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Da bør du gå for Mondeo... Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Gå for Toyota du :) en av de mest driftsikker bil og går og går i lang tid :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Det som helt klart gid deg mest for pengene her er en Skoda. Du finner stort sett ikke biler med kombo nyere / lav km / bedre motor enn skoda. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Det som helt klart gid deg mest for pengene her er en Skoda. Du finner stort sett ikke biler med kombo nyere / lav km / bedre motor enn skoda. gå for en ca 2000 modell Mercedes diesel UTEN turbo altså karosseriet: s210. Går billig, greit og er god kvalitet og relativt ny bil. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg