asona_er_best Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hallo folkens, lurte egentlig bare på hvor dere handler forsterka topp-pakning jeg, sku hatt det til 531 toppen min, den er plana 2,4mm så jeg vil helst være sikker. gidder ikke no biltema pakning når det vil koste tid og penger om det går til helvette. noen som vet om et sted dem selger sånne pakninger som tåler litt mer enn akkurat.. gjerne en forhandler nær drammen,oslo. men det er samma hvor det er egentlig.. takker på forhånd;). Mvh Daniel B Larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 skal du lade mye, eller hva skjer? hehe. Pedersens selger "elring"-pakning. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 sugis. er ikke no turbo motor. er til en bilcross bil med litt eksta motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 BCB har både vanlig elring og forsterka "gullpakning" 700kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hvor i lande ligger detta bcb hen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Brumundal De har hjemmeside og sender til alle landets hjørner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 fant nettsiden dems så det er i orden.. men trur dere ikke det er lønnsomt å ha sånn pakning i stedenfor org pakning? jeg vil bare ha bilen gjennom dette ene løpet jeg skal bruke den smertefritt, mister den sikkert uansett på bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Brumundal De har hjemmeside og sender til alle landets hjørner ;) ja jeg så det nå.. men tusen takk for svar og hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Kjøpte forsterka topp pakning ifra pedersens racing jeg, betalte 175kr for den. Har kjøpt forsterka topp pakning hos krb før (750kr), men syns pakningen ifra krb og pedersen så ganske like ut i utførelse, er vel bare det at det er stål imellom sylindrene så den ikke skal blåse ut så lett der. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 det er også en stålring under det stålet du ser, som forsterker pakningen ytterligere. Er vel liten vits i forsterka toppakning på den motoren din, KlovnDaniel, skal trossalt endel til før orginalpakninga ryker. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 skal trossalt endel til før orginalpakninga ryker. Ja på en sugemotor så skal det en del til. Er vel mer viktig at toppen er skikkelig rett og at du gjør skikkelig reint og drar til med riktig moment. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Som finken sier, så ville jeg handla den på pedersen til 175kr. De har orginal-pakning til 135kr og jeg kan aldri tenke meg at du vil ryke den, så da legger du på 40kr og kjøper forsterka, så er du helt sikker ;) Billigere enn på biltema.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 det er også en stålring under det stålet du ser, som forsterker pakningen ytterligere. Er vel liten vits i forsterka toppakning på den motoren din, KlovnDaniel, skal trossalt endel til før orginalpakninga ryker. helt sikker? satt forsterka pakning på den fra før, men jeg stuka alle ventilene mine så det er slipt og bytta men alle jeg har prata med i depo på løp mener jeg burde hatt forsterka.. jeg får se hva det blir til, om pedersen har sånne pakninger til fine priser så blir det antagligvis en sånn en om det er nok?. sitter jo 2 biltema pakninger på den nå men da passa jo selvfølgelig ikke vannpumpa ordentlig. men tusen takk for gode svar gutta;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 endte med en stor utgift på hele 117kr på forsterket pakning i fra sverige som skulle kunne holde oppimot 200gamp og min har jo ikke mer enn 138 så det holder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 sitter jo 2 biltema pakninger på den nå men da passa jo selvfølgelig ikke vannpumpa ordentlig. vannpumpa kan justeres opp så den blir tett selv om du kjører dobbel/tykkere topp-pakning. Om du ikke visste det da ;) Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg