Einar Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Skaff deg katte sjøl, som kan slåss så ordner det seg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 30 enheter og 50 katter? Her er det noe feil!Kan da ikke være lov å ha så mange katter, når det er forstyrrende for andre beboere? Jeg har sagt i fra til styret, men er ikke så lett når alle i styret har katt(er) :P Er flere gamle damer her som har 5-6 katter! Nærmeste nabo er ei (evig?) singel 35 år gammel dame som har 3! (hu er langt i fra fin for de som lurte) Skaff deg ei mannevond bikkje med 100 meter løpestreng. er generelt ikke så veldig fan av dyr.... :P __________________ Men har lagt ut pepper på velkommen matta mi nå, får se hvordan det går i kveld;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Men har lagt ut pepper på velkommen matta mi nå, får se hvordan det går i kveld;) å det gikk bra? :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Merker vel det? Han sover som en stokk nå.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=64491 ditta funka fjell.. eg tok 2 villkattar her heime... kjem eg over en ny katt er den og død.. faen for noe dritt... kattar skulle vore kvalifisert som skade dyr. er folk so jævla gla i dem som dem er, kan dei holde kattane innendørs.. ikkje på eigendommane til andre, oppi søppla, i garasja... pissa og drit. bråka om natta.... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Kanskje han tok bomma litt og ok ledningen og bil batteriet på senga? :O Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=64491 ditta funka fjell.. eg tok 2 villkattar her heime... kjem eg over en ny katt er den og død.. faen for noe dritt... kattar skulle vore kvalifisert som skade dyr. er folk so jævla gla i dem som dem er, kan dei holde kattane innendørs.. ikkje på eigendommane til andre, oppi søppla, i garasja... pissa og drit. bråka om natta.... Forsøker du å vere morsom? Skal kjøpe en sånn å skyte deg med jeg kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Forsøker du å vere morsom? Skal kjøpe en sånn å skyte deg med jeg kanskje! Tenkte det samme!:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 ...eller bare drit i teite kjerringråd og halv-sadistiske løsninger, og kjøp Get Off- spray på en hvilken som helst dyrebutikk. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 å det gikk bra? :) hørte ikke no gnål fra den siden av bygget i går;) :) meeen de holdt på utenfor soverommet! *blah* forsov meg til jobb i dag! MEN, fikk noen store kinaputter av en polakk på jobben i går, så det skal testes:) hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 kast vann på dem...mye vann....funker på katta mi når han gjør noe som ikke er lov. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 bare å dra på en lokal dyrebutikk, å høre med dem.. har selv 2 =D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=64491 ditta funka fjell.. eg tok 2 villkattar her heime... kjem eg over en ny katt er den og død.. faen for noe dritt... kattar skulle vore kvalifisert som skade dyr. er folk so jævla gla i dem som dem er, kan dei holde kattane innendørs.. ikkje på eigendommane til andre, oppi søppla, i garasja... pissa og drit. bråka om natta.... Håper du skyter deg selv ved et "uhell". Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Oi.. veldig mange som skal banke og skyte folk her gitt.. Bare gæærninger på bilforumet joo:) NOT! Like kult å si over internett at man skal banke noen, som å bæsje seg selv på bryste :) Til trådstarter.. om du orker, løp/kast/spark eller whatever etter kattene:P gjør du det ofte nok så komme di ikke til bake :D Men krever endel tid da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Oi.. veldig mange som skal banke og skyte folk her gitt.. Bare gæærninger på bilforumet joo:) Nei, jeg håper han fint tar seg av jobben selv!:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg