Gå til innhold

kimmi, audi a4 1.8 t sedan, shadow masse bilder (^^,)

Ranger emnet


kimmiaudi

Anbefalte innlegg

Og her var alle veldig hyggelige ser jeg? Hva så om det var en stygg vinge, greit at dere syns det, MEEEEEEn hvorfor sitte å whine over det ffs? Og hvorfor akuratt her? Gå å lek med et tau hele flokken, syns A4 er grooft jeg, stå på, har faktisk trua på at det kan bli en fin bil! Så plx stop the f******* whining!!

Mazda 323 LX 94"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes bilen ut ifra bildene på BSBildeler så rimelig kul ut, jeg. Likte det meste bortsett fra vingen, men det er jo en smakssak. Stå på, gleder meg til å se den ferdig lakkert! :)

 

(Hadde jeg skulle valgt vinge til bilen din, ville jeg valgt den vanlige M3-listen)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her var alle veldig hyggelige ser jeg? Hva så om det var en stygg vinge, greit at dere syns det, MEEEEEEn hvorfor sitte å whine over det ffs? Og hvorfor akuratt her? Gå å lek med et tau hele flokken, syns A4 er grooft jeg, stå på, har faktisk trua på at det kan bli en fin bil! Så plx stop the f******* whining!!

 

Velkommen til internett, nærmere bestemt et diskusjonsforum. Du skjønner, på et forum så deler folk bilder, video, meninger og andre ting som de tror at omverdenen er intresert i.

 

På dette forumet, http://www.bilforumet.no, så diskuteres det hovedsakelig bil.

 

Du har rotet deg inn i "Prosjekt" delen av forumet. I denne delen så legger brukere ut info og bilder av bilen sin, hva de skal gjøre med den, og hva som er gjort med den.

 

Det er mange biler i prosjektdelen, og den er ihvertfall en av mine favoritter på forumet.

 

Det som gjør et forum så unikt, er det faktum at alle registrerte brukere kan si sin mening. Dette gjør at vi har et utrolig unikt mangfold her på bilforumet. Alt fra old school tysker fanatikere, til de som får ståpikk av "Fast and the furious" filmene.

 

Men men, uansett. Poenget mitt er: Når du legger bilen ut på et jævla forum, så må du tåle kritikk. Om 90% av brukerne synes vingen på bilen er stygg, så har de lov til og si det. Når man legger ut bilen sin her så burde man forvente kritikk. Både gode og dårlige. Og sutre over at masse folk kommenterer vingen på en bil er bare latterlig.

 

Om man ikke vil høre hva andre synes om bilen sin, så legger man den for svarte ikke ut på norges største bilrelaterte forum.

 

Så venligst, "plx", hold kjeft på deg. Og slutt med "whininga".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summa sumarum, legger man ut bilen sin offentlig bør man ha baller til å takle kommentarene og.

 

få vingen over på nokke japsedritt...skam for audi å ødelegge den men plæstikk:D

 

Hvorfor ødelegge en japse med vingen når man kan knuse den?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme her er jo at 90% av de som kommenterer at vingen ikke ser ut, og at bilen er "helt jævlig", ikke hadde turt å si noe sånt til eieren face 2 face. Men sånn vil det vel alltid være, synd folk ikke kan komme med konstruktiv kritikk i stedet.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening: Så å si allt du har gjort med denne bilen er bortkasta penger, og ser skikkelig jalla ut! Senk og filter er jo greit nok. Videre derfra kunne du jo bruke penger på noen ikke allt for "klissete" 18" felger og passelig soting. Vips så hadde du hatt fet bil! =)

Så vil jeg si at du starter veldig rotete når du forteller om hva som er gjort på bilen, og videre planer. Dårlige bilder, og mangler bilde av fronten. Savner vanrette/helhetlige bilder.

 

Jaja, om noen år finner du sikkert ut av dette selv. Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

underskriftskanpanje mot den vingen snart??

få vingen over på nokke japsedritt...skam for audi å ødelegge den men plæstikk:D

Og det kommer fra en gutt som kjører moped ?

 

Sprøøbilgutt: Ja for bilen i avataren din var jo pen, kunne sikkert spart deg for den grusomme plastikken du også.

 

Hver sin smak,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Det morsomme her er jo at 90% av de som kommenterer at vingen ikke ser ut, og at bilen er "helt jævlig", ikke hadde turt å si noe sånt til eieren face 2 face. Men sånn vil det vel alltid være, synd folk ikke kan komme med konstruktiv kritikk i stedet.

 

Ikke tør å si det face 2 face? Hvorfor? skal han banke oss fordi vi ikke liker bilen hans? Hadde ikke hatt noe problem med å sagt at jeg ikke likte bilen face 2face!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER konstruktiv kritikk.. For alle sier de ikke liker vingen..

 

Da er det nok også mange som har misforstått ordet konstruktivt. Hvis jeg sier du er stygg, er ikke det konstruktiv, men hvis jeg sier at du kunne tatt på deg en genser som har X farge som ville passet bedre til resten av stilen din, da er det konstruktivt.

 

Må forøvrig få presisere at jeg ikke vet hvordan du ser ut, så du ikke tar det her personlig.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår