SierraTyphoon Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Airbag lampen har startet å lyse. Har sjekket med VagCom, men der er ingen feilmeldinger. Leste her en plass at det mest sannsynlig er noe i selve rattet (som kostet litt), er det noen andre ting det kan være? Og hvis det er den delen i rattet, er det noen måte jeg kan teste at det faktisk er dette som er feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 var sånn på min 95 mod, fikk ikke frem noen feil så jeg byttet sleperingen i rattet, men lampa lyste enda, sjeka med vag-com igjenn og da var det et elr anet gærli på venstre side i bilen men jeg gikk så lei så jeg ga faen i hele greiene.... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Sånn feil hadde min bror på sin 96 mod A6 og,der var det sleperingen som var problemet..Han fikk byttet den,og lyse forsvant.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg