Stilian Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hei jeg trenger litt hjelp med ossen Subwoofer jeg skal ha i poloen min. Jeg tenker på og ha en alpine r serien 10 tommer Noen som har noen andre som funker, helst ikke så veldig dyr. Og noen som har kjøpt noe fra sonicelectronix.com før? Jeg lurer på om dem kan sende det som gave slik at du slepper moms og det drite der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg, har i min bil (Corrado) en singel 10". Jeg har Rocford Fosgate punch stage 2 elementet (Dobbeltspola) Elementet skal ha 39,6 liter. og kassa jeg bruker er på 40L. Dete er billige saker. Element kr 1299,- og kasse til kr 1099,- Er rimerlig fornøyd, og det trykker bra ! Rockford Fosgate er noe jeg varmt anbefaler. Jeg syns man får mye for pengene ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilian Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Takk, skal se på den jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hvis du synes du får mye for pengene vad å kjøpe rockford, så har du ikke testet mye annet... Jeg ville sett på RE10 eller RE12 fra http://www.morel.no Åssen forsterker skal du bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 De sender ikke som gave, så moms må betales. Dette er 25% av summen, siden er uansett utrolig, utrolig billig. Kjøp deg Pioneers 3000watts 12" der, har den i Poloen min... Spilte 134,1db, trykker godt det! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hei jeg trenger litt hjelp med ossen Subwoofer jeg skal ha i poloen min. Noen som har noen andre som funker, helst ikke så veldig dyr. Vil anbefale deg å si mer om hva slags musikk du liker, om du er ute etter dunkebass, hifibass eller bare skal spille høyest mulig osv. Alt som beskriver bruksområdet. Hvis ikke blir det som å si "skal ha ny bil, men hva?". Det finnes et enormt utvalg, og ikke minst veldig mye forskjellig å velge blant. Dyr bil? Stor bil? 2-seter? Osv. Hva som er best for deg avhenger av hva du ønsker å oppnå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg