Gå til innhold

Fin den nye GTR


rudihoe

Anbefalte innlegg

Corvette? RÆVA hvertfall :P ellers bare riskoker..

 

nyeste medlem i "skyline" familien, selv om den bare heter GTR( R35)

 

Den har allerede spist opp en god del gromme! biler på bl.a Nurburgringen!

 

prisen i norge med skilt ble vel ca et par millioner pr. stk..

 

vet det er bestilt ihvertfall 3 ;)

 

der nede koster den vel fra 380000 NOK(i japan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt feit bil!:respect Men å få den på skilter i Norge? er jo GTR? men har vel endret på utslepp og sånne ting i denne motoren i forhold til de andre GTR modellene eller? er vel bare GT-S og slike som er til å få på skilter her til lands av de eldre modellene eller? Har hørt om noen få GTR'er som har fått skilter pga. motor spesielt grunnlag eller noe sånt?:confused: og noen pga at de allerede ha rvert registrert i England/tyskland/sveits?:confused: Men det har vel med forurensing å gjøre at den ikke kan bli godkjent med engang, eller tar eg heilt feil?:P Men skam rå bil, flere bilder må komme!:yummy:

Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil)

X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen ting med utslipp å gjøre, det kan man endre på en skyline også :) dem får man ikke regget pga dem ikke er typegodkjent i europa..

MEN, for alle interesserte med lommene stinne av gryn( noe ikke jeg har ihvertfall) er det nå en mann i norge som har brukt mange årslønner på å skaffe til veie tester osv for å igjen kunne registrere skyline..

 

 

DEN NYE GTR kommer i egen venstrerattet utgave for europa, og regges som en vanlig personbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen ting med utslipp å gjøre, det kan man endre på en skyline også :) dem får man ikke regget pga dem ikke er typegodkjent i europa..

 

Er jo mulig å få dem registrert i sveits/tyskland/england for så å registretre dem i norge, (er dyrt men) dette er pga EØS-reglement eller noe, har lest og hørt dette i allefall:P Så må vel på en eller annen måte være mulig å få godkjent:P Og det fins jo eldre GTR modeller med hvite skilter i norge. Vet noen er pga. motor spesielt tilfelle eller ka det no heter men ikke alle.

 

 

DEN NYE GTR kommer i egen venstrerattet utgave for europa, og regges som en vanlig personbil ;)

 

Konge!!!:thumb Håper det kommer en i Bergens området da så eg får sett en med egneøyne:eek:

Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil)

X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, vel - har kjørt den på Gran Turismo 5 prologue.:D Ganske rå og UTROLIG med kraft i den, men rumpa slipper lett og det føles som om rumpa veier et tonn..

 

Ja, jeg vet at jeg baserer det jeg sier nå på et spill, men nå skal det sies at mye av den bilens elektronikk faktisk ble utviklet i samarbeid med Gran-Turismo-gutta (en del displayer og slik), og i spillet markedsføres den nesten på lik linje som en bilannonse..

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Gt-r#Design

 

:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mulig å få dem registrert i sveits/tyskland/england for så å registretre dem i norge, (er dyrt men) dette er pga EØS-reglement eller noe, har lest og hørt dette i allefall:P

 

Nei, dette er ikke mulig. Biltilsynet satte en stopper for dette grunnet falske reg. dokumenter. Står masse om dette på 200SX-forumet. Som sagt er det nå en kar som har kommet gjennom nåløyet angående regging, så får vi se hav som skjer.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår