daain83 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Godt å høre=) Gratulerer med dagen da=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Godt å høre=) Gratulerer med dagen da=) Takk, Takk:) blei også litt penger av å ha bursdag, så da blir det vel litt handling snart:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo2turbo Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 GRATISS med dagen! kanskje det blir noen volvo deler på deg som gave:O Siter Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html Volvo 240 turbo samme tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 GRATISS med dagen! kanskje det blir noen volvo deler på deg som gave:O Takk:)hehe, trukke det:P men går mest i penger:) like greit det, kan jeg kjøpe de tinga jeg trenger sjøl:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Nettopp ferdig med å lese alle sidene nå, sinnsykt kul bil! Eiker felgene kledde bilen utrolig godt, stå på videre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Nettopp ferdig med å lese alle sidene nå, sinnsykt kul bil! Eiker felgene kledde bilen utrolig godt, stå på videre :-) Jøss! Takk for at du likte den:) Er helt enig, syns eikerfelga passer veldig bra egentlig, sammen med fargen av bilen osv.. Skal prøve å stå på så godt jeg kan:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Du selger vel ikke en 240 for å kjøpe en 740? Blir som å bytte ut svenskeprinsessen med dronning Sonja.. :) aaaahhhhh..... dronning sonja.... *fap fap fap* Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 aaaahhhhh..... Dronning sonja.... *fap fap fap* hahaha. Lol Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Fått tatt av bærearmene bak, pga foringsbytte i bakstillinga, men mens dem var ute, hvorfor ikke pusse litt rust av dem, og male dem opp?heheh Klistremerkene på, ordentlig møkka merker og sette på egentlig, blei skeivt og jævlig, ganske fornøyd med det minste merket ihvertfall, får se om jeg tar dem av igjen... Pappa's nye bil.hehe Mamma's nye grom bil:) Og min lille hjelper:Dhehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo2turbo Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Likte den dere pappa's nye bil:P Siter Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html Volvo 240 turbo samme tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Likte den dere pappa's nye bil:P Pappas nye bil ja, ekke dumm den, skal ikke legge sjul på at jeg har faktisk spurt om vi skal bytte bil noen ganger:P men du veit, Volvo som er tingen.hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo2turbo Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Pappas nye bil ja, ekke dumm den, skal ikke legge sjul på at jeg har faktisk spurt om vi skal bytte bil noen ganger:P men du veit, Volvo som er tingen.hehe Hehe ja volvo som er tingen:) hmm kunne fått mye bmw for de penga som jeg brukte på volvoen:) Siter Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html Volvo 240 turbo samme tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Hehe ja volvo som er tingen:) hmm kunne fått mye bmw for de penga som jeg brukte på volvoen:) hehehe, ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Da har jeg vært i Asker og besøkt, Volvo2turbo her på forumet, må si at kjerra hans var mye finere i virkligheten en på bilder, og den er ikke dumm på bilder heller.hehe Med hjemm komm bursdagsgaven jeg fikk av han.hehe, nye baklykter, også kjøpte jeg en helt ny Grp a, vinge i Carbon av han:) Vinga er aldri brukt, helt ny:) Og et bonus bilde av s80'en i sola:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Litt bilder da, av montert vinge, og test av nye baklykter(bare 1 forløbig.hehe) ikke bry dere om rusta som er på bagasjlokket, der det er annen farge, blir sandblåst og lakka opp der snart, samme med skilthullene, blir også lakka opp snart:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg