Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

jøss, det var "heftig". En annen ting, hva er det med folk som legger ut 1308470319431 bilder av en bil når de skal selge den? Man må jo uansett se på bilen fysisk før man kjøper den...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tysker har gjestet oss i Kosetråden og spritet opp stemningen :D

 

har jeg forstyra typene dine her eller t du fekk ikke rævaorgasmen din? jeg har faen meg hatt bil siden du lærte deg å sitta på bæsjepotta di og jeg vett hvorden jeg søker på nettet og hvis du passer ikke språket ditt når du snakker med folk du aner ikke hvem de er kan kosta deg dyrt.roa deg ned og fortsatt med hva faen du vil ,trenger ikke å svatre på mine innlegger[/Quote]

 

hvis du vil hjelpe andre eller tranga deg inn i en diskasjon da må du være litt forsiktiger og gjøre det på en aen måte og trekassering var akkurat hva du gjøre,ikke jeg.jeg bare forsvarte meg mot andre sine prat som var ukompetent og uten grunn! hvis du sier at linken min er dårlig da må du ha en tilsvarende link som er bedre (billigere eller fortere eller...) og hvis du har ikke det hvorfor du sier at linken som jeg har allerede har er dårlig? det var den han kameraten din gjørte og du blander deg inn og påstår at du har funnet varen som jeg klarte ikke å finna uten å følge med og uten å samligne de og veta hva folk er ut etter.uansett den var en innsatt av deg og degge oss lærte noe fra den..jeg håper det iallefall[/Quote]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en tilfeldighet kom jeg over en blogg med ekstreme mengder orddelingsfeil. Det finnes ikke det ord som ikke lar seg dele opp...

 

Jeg siterer:

 

Her er et av rommene som skal pusses opp.Dette skal bli Frida på 10 år sitt rom.

Som dere ser er det et kjempe flott ut gangs punkt.Takene skal males i hvit høy glans.Vindu,dør og lister skal også males hvitt.

Under det lange skrå taket skal det bygges en lang skrivepult med oppbevaring under.Kroken dere ser ved vinduet skal bli en senge alkove,med senge himmel.Motsatt side av skrå taket blir det en vegg med tapet.På denne veggen blir det et sminkebord som sto høyt på ønskelisten til denne frøkna.Og et garde robe skap med tavlemaling.

 

Man kan nesten undre seg hvorfor ikke skrivepult og tavlemaling er delt til det ugjenkjennelige :)

 

Ti poeng til den som finner ut hvilken blogg dette er hentet fra :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en tilfeldighet kom jeg over en blogg med ekstreme mengder orddelingsfeil. Det finnes ikke det ord som ikke lar seg dele opp...

 

Man kan nesten undre seg hvorfor ikke skrivepult og tavlemaling er delt til det ugjenkjennelige :)

 

et kjempe flott ut gangs punkt.Og et garde robe skap med tavlemaling.

 

Å lese det der føltes som de siste meterne dersom man kjører bortover på flat mark i 5. gir og gir slipp på gasspedalen, for så å la bilen rulle helt til den til slutt stopper og blir kvalt. Like hakkete.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår