Gå til innhold

Finne lakk!

Ranger emnet


Glennarn

Anbefalte innlegg

HallO!

Je har en Seat Cordoba som er tørr og kjedelig grå farga. Så je ska lakke den opp igjen i vinter. Men je vet ikke åssen farge. Noen som vet om ei side der man ser fargen og finner lakk koden ?

Vil helst ha en blå perlemor el metalic farge..

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at det skal bli realistisk, må man nok se på ett fargekart... Eller så kan du se litt rundt etter en farge du liker, så ta med ett eksamplar med den fargen på til lakk-blanderen :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ska lakke alt sammet.. Men motor rom og dører ska je lakke sjøl. Trenger ittje å væra såå strøkent som resten av bilen der dah.. Syns je.

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU! Ikke slå da! :D

 

ok ok! :) hehe. Var da fælt til overkjørelse. Jeg legger meg flat i støvet. Mente bare at det ikke behøver å gjøres, for det er slettest ikke alle som tenker slik. Men er helt enig i grunnen. Men måtte bare nevne det fordi om... :) hehe.

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikset motoren og motorrommet på min bil lakkerte jeg alt silkematt (slik det var da bilen var ny)

Det funker til de fleste fargene så lenge det er gjort ordentlig. Jeg gjorde det også med tanke på at bilen skal bli sort i vinter..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det noen plutselig erfarer er at det tar MYE lengre tid, knokene blir såre og det tar usansynlig lang tid å maskere ALT før en kan lakke inni dører og slikt...+ at det går nesten like mye lakk innvendig som utvendig...

 

Farger må ses på på fargekartene eller på biler utstilt hos bilforhandlere eller i traffiken

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår