Eplejus Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hadde et uhell idag hvor en tett catchtank førte til at de ble for mye vakuum i motoren og peilepinnen blåste ut sammen med en god del olje. Resultatet ble at meste parten havnet på grenrøret og tok fyr. Blårøyken velta ut av hjulbuer og så kun en sky av røyk bak meg. Dette skjedde jo selvfølgelig midt på E6 i 100kmt så dere kan tro jeg dreit på meg... Men til spørsmålet, hva produkt egner seg til fastbrent olje? Vanlig avfettningsmiddel fungerte heller dårlig... Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 stålull kanskje Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hadde et uhell idag hvor en tett catchtank førte til at de ble for mye vakuum i motoren og peilepinnen blåste ut sammen med en god del olje.Resultatet ble at meste parten havnet på grenrøret og tok fyr. Blårøyken velta ut av hjulbuer og så kun en sky av røyk bak meg. Dette skjedde jo selvfølgelig midt på E6 i 100kmt så dere kan tro jeg dreit på meg... Men til spørsmålet, hva produkt egner seg til fastbrent olje? Vanlig avfettningsmiddel fungerte heller dårlig... Moralen her må være å lede olja fra oljefella tilbake til veivhuset. Videre er jeg usikker på hvordan tett veivhusventilasjon kan føre til undertrykk. Det er viktig å være klar over at jeg representerer veivhusventilasjonspolitiet :) En annen ting du trenger er noe som fjerner dritt fra førersetet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 En annen ting du trenger er noe som fjerner dritt fra førersetet... Haha... Dagens ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Kan være at du kan få det vekk meg Dp engine cleaner. Fåes hos scandicshine.no Synes denne er helt rå selv, dritten løsner når du sprayer på. Prøvde på motoren min, og der var det mye som satt godt når jeg fikk den! Også noe gamle oljerester, er vert å prøve hvertfall. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg