Gå til innhold

Forlater 240.. Men forlater aldri volvo.!

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei og nei! Du kan jo like så godt begynne å henge på ford forumet da, det der er da ikke noe volvo.

Alle "Volvoene" som kom etter 940 er det kun merke i grillen som er Volvo!

S80ien er sikkert en fin bil det, sikkert kjempe fin bil å skru på ;)

 

Trenger da ikke å skru på den.. Bare sette den inn.. Samme gjorde jeg med 240 min også.. :P

så lenge det står volvo er jeg fornøyd.. Selv om det spinner forran..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en overgang må jeg si.. :P

 

Ja.. Veldig stor også.. Men jeg var ute etter noe større.. Også ville jeg ha litt luksus også.. Så fant jeg den på finn.. Kunne nesten ikke la den gå til noen andre da.. etter som den har en såpass spesiell farge..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05-interiør.. inkluderer det ALT? eller bare stoler?

 

Må få proff-sota rutene forran da ;) de fleste glassmestere tar det svart ;)

 

Har lyst til å sote dem forran også ja =) Hadde nok sett utrolig bra ut.!

 

Alt fra teppe til dashbord,seter,midtkonsoll og jeg mener han sa ratt også.. Men det er jeg ikke sikker på.. For det ikke tlf i bilen som jeg kunne se.. Selv om jeg hadde knappene på rattet..

 

Var å hentet skiltene til bilen idag. Så da er det bare å kaste dem i frontruta til jeg får laget noen hull til dem.

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å sote dem forran også ja =) Hadde nok sett utrolig bra ut.!

 

Alt fra teppe til dashbord,seter,midtkonsoll og jeg mener han sa ratt også.. Men det er jeg ikke sikker på.. For det ikke tlf i bilen som jeg kunne se.. Selv om jeg hadde knappene på rattet..

 

Var å hentet skiltene til bilen idag. Så da er det bare å kaste dem i frontruta til jeg får laget noen hull til dem.

 

Husk at det er ulovlig å sote framfor b-stolpen, og at det kan resultere i forelegg eller visning hos kontrollstasjon..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår