Sikaflex Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 hei Va ute å kjørte en dag. plutseli merka jeg at motoren ikkje drog å so ville den kun gå på tomgang. etter å ha stoppa den fekk jeg ikkje start. tok av kontakten til insprut hjerna å sette den på igjen då starta bilen igjen. våre slik fleire ganger. Mvh Dan Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Prøv å bytt bensin rele'et, eller slå av tenningen i 10sek cirka hver gang den kuker, det har funket når min har stoppet, må bytte bensinrele... Bare et tips. Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Får du noen feilkoder...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Prøv å bytt bensin rele'et, eller slå av tenningen i 10sek cirka hver gang den kuker, det har funket når min har stoppet, må bytte bensinrele... Bare et tips. Mvh Gunnar Bodø :volvsmile har skifta bensin rele for sirka 4-5 måner sida.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Får du noen feilkoder...? nei var ingen feilkoder når probleme var der. men kan sjekke seinere i dag om der er noen .. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Se om du ikke har pluss strøm til hjernen.. Samme problemet som jeg hadde.. En ledning som lå løst og lagde jordings feil. Hvis ikke så kan det hende du suger falsk luft ved tanken.. Et lite hull akkurat ved røret som går opp fra bensin tanken.. Har også hatt det problemet før.. =) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 har lest av feilkoder no. har feil kode 121 og 234 121 er for feil signal fra lmm men den var ny for sirka 1 år.. litt merkeli at den skall være defekt no . alt fuker heilt normalt, men kan fare å kjøre so plutseli dør motoren vekk i en liten stund å so funker den igjen.. men etter å ha dauda vekk, går den på 1200 på tomgang.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 slettet feilkoder å kjørte i går. kode som kom tilbake no var 121 men no funka plutselig ikkje feil kode avleseren mer. og bilen starter ikkje i det heile. Mvh Dan Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ingen som har peiling? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eljar Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Eller.. Hvis du har noe feil på kaldstart spjelet e.l. så vil lmm'en kunne ryke veldig fort igjen, selv når den er ny. Jeg hadde 1-2-1 og 2-3-4 i vinter lett akompagnert av ett forbruk på 2l/mil. Og det var etter noen episoder med plutselig bortfall av motorkraft (limp-home-mode). Kjøpte ny lmm på feiltema for under tusing, og det bedra forbruket og fjerna 1-2-1 og øvrige feilkoder, men den er ikke 100% god så om du ikke er redd for at den skal ryke på nytt i nær fremtid ville jeg kjøpt en årntli en.. Det kan vel også skyldes falsk luft både her og der i systemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg