Gå til innhold

Hva kan man gjøre med en 960 95?

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hva kan man gjøre med en 960 95?

Tenker på:

* senking (koster vel 12k hos volvo for 95(mk2)?)

* felger - hvor brede er det plass til? innpress vs bredde?

* er det noen detaljer som ser bedre ut på de siste 960 (s90)?

 

Ellers vet jeg man kan modde slyngdiffen, men vet ikke så mye annet om 960'en.. Håper noen har tips/erfaringer/elns.

 

ps. er snakk om sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Hva kan man gjøre med en 960 95?

Tenker på:

* senking (koster vel 12k hos volvo for 95(mk2)?)

*

 

vet ikke hvor stor forskjell det er på 93 940 og 95 960, men fattern kjøpre gule koni og fjører som jeg ikke kan stave navnet på... lersjefors? :p for 7k, er brukbart stivt det egentlig.

er stasjonsvogn da...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel andre lister på de siste, + lavere front. 2 siste årgangene var fulllasta med utstyr, så er bare å finne frem ønskelista!

 

ring anders bildelar i skara, tlf 0046 707688123, han har og får tak i alt du skulle finne på å ønske deg av orginal godis.

har hele understellet liggende til en sånn som jeg vurderer å bli kvitt, også fjørbein med nav om du skal bygge deg coilovers.

har også en 2,5 ltr med automat, med alt rundt, så skulle du trenge noe så si ifra!

 

fin bil, driver å omvandler min 945 til 965, bortsett fra motoren, ft/fk m/ m90. har du 2,5 eller 3,0 motoren?

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, den jeg mest sannsynlig får i uken nå, er 2.5l autolat.

hiver i twinturbo 2922ccm motoren og kanskje m90 siste årsmodell.

 

isåfall må jeg vel begrense effektuttaket noe, så m90 lever et år eller to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår