J-A-E Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Min neste bil ser ut til å bli Volvo V70 R AWD. Grunn til det, er at jeg har V70 Tdi i dag, å er knall fornøyd med kjøre komforen. Men har lyst på AWD og litt mer krefter. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Blir vell en 2000-01 modell BMW 730d om det ikke blir huskjøp isteden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Neste bil blir en 80 talls BMW med liten motor. Feks BMW 518 eller 524 diesel e28. Vil ha pendle/herjebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Håper neste blir en italiensk sportsbil. Skal prøve å spar til en De Tomaso Pantera og importere den som veteran Om jeg da ikke bytter inn Sportline Golfen med en EOS først Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Toyota Hilux eller Kingcab eller en Volvo Stasjonsvogn av noko slag :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Audi S2,Urquattro, Delta HF Integrale eller M3 E30! Mest sannsynlig Audi siden jeg må benytte bilen på vinteren, samtidlig som jeg vil ha litt pulver! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg