eVicez Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Min neste bil blir en Honda S2000. Koste hva det koste vil, jeg gir meg ikke før jeg får drømmebilen! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Neste bil: Audi 80 Cab. Kjøper ikke ny før jeg har pengene. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jay: Takk takk :D Bra bredde på dine dekk ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 blir vell en sierra cosworth!(sedan) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Litt merkelig at bilcrossfolk faller for Toyota Aygo. Litt bilcrossfølelse kanskje? Kan det være fordi de er fine å spille fotball med? Det er jo en takling eller to der også, akkurat som i bilcross... dragcar Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ser att jeg har svart før i tråden, og da skulle jeg ha 325.. Det var i 2003.. Det ble aldri noe, men bmw, det ble det :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 DA kom faktisk nybilen min i dag... Litt høy enda, men siger ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Akkurat nå står valget mellom: volvo 940tic. BMW e30 325i. Men hvem vet, neste uke kanskje jeg vil ha en mercedes 190 med større motor, eller kanskjen en c-klasse w-202(eller hva faan de heter). Det kommer helt an på dagsformen, men den skal ha motorvolum over 2,0 liter, ha bakhjulstrekk og komme fra europa.(ikke ford eller opel, hvis det ikke er en omega 3000, med "rett" styling og motor) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Blir nok en Ascona B det tror jeg;D Men blir 2 dørs nestegang tenker jeg Har 4 dørs nå så... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 grattis texascom, med plastikk også? :o hehe ny ja trodde ikke man fikk den levert ut uten klargjøring? dette amerikanerne kaller NIB (New In Box)? ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Texascom her: Jeg er ansatt på bilia derfor tok jeg klargjøring selv ;) Kunder som kjøper ny bil får den ferdig klargjort og vasket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er på jakt etter ny bil nå. Trenger en litt eldre Alfa med litt krutt som jeg kan kose meg med i sommer :) Så da blir det snart en 156 til salgs for dere som sikler på slik ;) Wohoo! Ny bil ble kjøpt for en halvtime siden. Ble en 1989 Alfa Romeo 164 3.0 V6. Blir en morsom tur fra Trondheim til Drøbak imorgen :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det forklarer vel bilen og :p juks fettern min kjøpte toyota LC rett før han sluttet der, ble gunstig ja ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hehe, 2.5 år siden jeg svarte i denne posten sist og ting har jo forandret seg siden da... neste bilen min blir vel forhopentligvis en 06mod STi, eventuelt hvis jeg selger min i nærmeste framtid så blir jeg sikkert å kjøre s14a i en liten stund før jeg kjøper STi Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Her er de bilene jeg kunne tenkt meg:D Volvo 242 *RUNDE lykter/Veteran* Volvo 960/ S/V90 Subaru legacy/Impreza *Turbo* Mitsubishi Sigma Smart Roadster coupe Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg