AudiDefender Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=350951 hm.. alright Golf II :) sjekk 8" sub'en i dørsiden!! :dude: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 familieforøkelse.... blei mye 14isser på han med den bilen der da? Har vel ikke hatt den så alt for lenge, så må ha skjedd fort Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Unknown familieforøkelse.... blei mye 14isser på han med den bilen der da? Har vel ikke hatt den så alt for lenge, så må ha skjedd fort sikkert... tenkte sammen tanken selv... fiksa seg bil -> fikk seg dame -> XXX -> unge, dermed trenger man ikke bilen lengre.. SOLGT! :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Syns den golfen egentlig var litt for overkill.Ikke mye pen.På grensen til harry...Men ble ikke denne solgt i sommer a? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Golfy Syns den golfen egentlig var litt for overkill.Ikke mye pen.På grensen til harry...Men ble ikke denne solgt i sommer a? Enig... fronten ser rimelig jalla ut. Skjeiv lykt osv... netting-grill på golf er stygt! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Den er litt kul synes jeg. Noe for seg selv den der! :) Han kjøpte den vel for 80000 trur jeg. Lurer på om han har fått den godkjent nå. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Bilen er vel solgt til en syk mann som bytta ut cossien mot makkverket. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by triggerhappy Bilen er vel solgt til en syk mann som bytta ut cossien mot makkverket. Forståelig... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by triggerhappy Bilen er vel solgt til en syk mann som bytta ut cossien mot makkverket. Du er jævla ivrig på å få fram at en Cossie er råere enn en Golf 2. Noen liker Golf 2, noen liker Cossie. Er ingen vits å diskutere dette. Jeg selv hadde heller tatt en Cossie enn en standard Golf 2. Men, om det hadde vært denne, så hadde jeg vurdert det.. Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Du, hadde nok valgt Ford skrapet, eller makkverk som du kaller det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Den var drita støgg. Men den går vel bra...? :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Golfy Syns den golfen egentlig var litt for overkill.Ikke mye pen.På grensen til harry...Men ble ikke denne solgt i sommer a? Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje.. Personlig syns jeg denne er mye penere da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639 Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Unknown Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje.. Personlig syns jeg denne er mye penere da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639 Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke jepp! enig med deg der.. den golfen ER mye finere... men det bare litt artig å se hvor mye noen gjør ut av en Golf.. om det er pent vet jeg ikke.. men det blir som å pynte juletre.. noen liker mye dilldall, andre ikke :) Synes det bare var litt artig med 8" i dørsiden jeg.. er ikke mange som har det... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by AudiDefender jepp! enig med deg der.. den golfen ER mye finere... men det bare litt artig å se hvor mye noen gjør ut av en Golf.. om det er pent vet jeg ikke.. men det blir som å pynte juletre.. noen liker mye dilldall, andre ikke :) Synes det bare var litt artig med 8" i dørsiden jeg.. er ikke mange som har det... Hadde selv 8" i dørene på min G60 i 1999.... feit lyd men sliter på dørene det der.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Jonte Du er jævla ivrig på å få fram at en Cossie er råere enn en Golf 2. Cossie er råere enn golf 2, sånn er det bare. Men er cossie har vel mer å leve opp til en en sliten gammel golf? Derfor blie det jo arti når man kommer i gamle golfer og parkerer cossier i fleng ;) Den bilen her bytta jo eier for bare noen mnd siden? Familieforøkelse? skjønner ikke hvorfor folk skal selge bilen sin pga det hele tiden... trenger de plass er det jo bare å kjøpe seg en rusten sierra stasjonsvogn til 1500.- og hive barnevogn og kjærring i den. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Unknown Enig, sett den en par ganger 'live' og det er en Golf du snur deg etter, men om man smiler eller rister på hodet.. litt av begge deler for meg kanskje.. Personlig syns jeg denne er mye penere da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=302639 Her hadde man iallefall bare trengt å lakkere grillen svart og rive av et VW merke Den var jo fin... syns det så bra ut når grillen var rød jeg.Syns ikke noe om VW merket heller, men den var iallfall fin! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg