Volvo d6 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 her er en liste over lovlige ombygginger på volvo!! http://lysakerbil.com/volvogodkjenteproduktendringer.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Hvis det er bare bunnpannen og lengden som er problemet lar vel det seg løse med å bygge om bunnpanna og eventuelt flytte radiator i bagasjerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Det er mer rust enn det ser ut som! Der fikk jeg endelig tittet på bildet også. Vil ha! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 vil du ha bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 vil du ha bilen? Ja, en gammel 144 med utstående dørhåndtak står på lista over biler jeg må ha. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Den har kromma knotter og spaker som stikker uttafor dørtrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Den har kromma knotter og spaker som stikker uttafor dørtrekket. Nå tenkte jeg på de utvendige dørhåndtakene, men ok. Er den original og komplett? Det er mulig jeg ikke får svart på et par dager. Jeg sitter på Sandefjord lufthavn på vei til Hockenheim oog Formel1. Tilbake mandag kveld. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Den er komplett og har skilter, men er rusta og stygg. Det skal ganske mye til før jeg selger den, fordi det er min første bil. Det jeg mener er at den har kromma knotter som du trykker på når du skal ha opp døra. Den har også de utstikkende på spakene når du skal ha opp døra. Disse tingene var bare på 67 modellen.[/quote Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Den er komplett og har skilter, men er rusta og stygg. Det skal ganske mye til før jeg selger den, fordi det er min første bil. Det jeg mener er at den har kromma knotter som du trykker på når du skal ha opp døra. Den har også de utstikkende på spakene når du skal ha opp døra. Disse tingene var bare på 67 modellen.[/quote Da er jeg tilbake etter en snartur i Tyskland, Luxemburg, Belgia og Nederland. Poenget var jo at jeg skulle befri deg fra denne bilen før du rakk å ødelegge den med annen motor og denslags. Veteranbil vøttø :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Nei bruker heller tida til og stelle den opp helt orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Nei bruker heller tida til og stelle den opp helt orginal. Det er bra! Ta godt vare på den :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg