Gå til innhold

Noen som kjenner til denne taksenka 142en?:)

Ranger emnet


Sailorboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som et veldig greit prosjekt dette;) Skal ikke si min mening angående bilen som den VAR, for det tror jeg trådstarter har fått nok av... Men tror nok trådstarter har både nok erfaring og potensiale til å gjøre bilen i tipp topp stand:) Lykke til med prosjektet! Blir nok bra skal du se;) Skal følge med på fremdriften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et veldig greit prosjekt dette;) Skal ikke si min mening angående bilen som den VAR' date=' for det tror jeg trådstarter har fått nok av... Men tror nok trådstarter har både nok erfaring og potensiale til å gjøre bilen i tipp topp stand:) Lykke til med prosjektet! Blir nok bra skal du se;) Skal følge med på fremdriften:)[/quote']

 

det skal vi nåkk klare og legge ut når den tid nermer seg:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står respekt av å ta tak i et slikt prosjekt....

bør ha litt pågangsmot for det.

 

Taksenka 140 kan bli bra det, generelt liker jeg ikke 140 taksenket, men det går ann å få de tøffe.

Ikke mitt valg, men for all del RESPEKT

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står respekt av å ta tak i et slikt prosjekt....

bør ha litt pågangsmot for det.

 

Taksenka 140 kan bli bra det, generelt liker jeg ikke 140 taksenket, men det går ann å få de tøffe.

Ikke mitt valg, men for all del RESPEKT

 

hehe

 

takktakk, var vell endel av den grunn jeg valgte denne, er nåkk av enkle prosjekt som hvemsomhelst kan få til

 

følelsen er noe bedre når alle sier at det ikke kan gå...:)

 

men så skal det og siest, at dette ikke skal bli en bil som skal skinne i sola..for og si det slik:)

 

blir litt, piggtråd grill style:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt av prosjekt du har fått deg! Har desverre ikke noe info om den. Men hva har du av info på bilen, hva motor å driv som står i den?

 

Kan jo ta rammenr med til biltilsynet så kan vel de spore opp tidligere eiere?

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Litt av prosjekt du har fått deg! Har desverre ikke noe info om den. Men hva har du av info på bilen, hva motor å driv som står i den?

 

Kan jo ta rammenr med til biltilsynet så kan vel de spore opp tidligere eiere?

 

legger ut en prosjekt tråd imorgen:P

 

med bilder:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt med taksenka bil :) ser for me denne med go gammal front og en del mere chrome.

 

Og til DONALDO!!! Please hvis meg hva du har utrettet da? og så vidt meg er bekjent har sailaboy mekke en go del custom stasj sin bil. ikke bare skrudd på no "over night parts from japan"

 

Og ja alle på bilforumet har en mening om strot sett alt og alle men noen forbeholder seg retten til å HOLDE KJEFT (eller fingra av tastaturet i dette tilfellet)

 

Sånn. da har jeg medvirka til litt OT i denne tråden også men GUD det føltes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår