Finken Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Fant fram en no dårlig film av no sladding med diesel motor her, ser jo u til at det er fult mulig med no sladding uten masse power. he he. El går vel mest på skrensing her. he he Hvis jeg ikke husker helt feil så gikk det ikke og få stelt den opp på 3 gir, måtte holde 4 og gire ned i 3 og ned i 2 på kontraen inn i rundkjøringa. Får håpe den nye maskinisten blir litt lettere og kjøre med og mulighet for litt mer satsning. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 nais :D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hva i alle dager har det med den tråden her å gjøre?Søk og leit, så finner du nøyaktigere svar, men: Du sveiser synk-ringene til 3. gir, så tåler den litt mer.. Skuddsikker blir den helt klart ikke. Sorry, bare det "vanlige" problemene med masse folk som legger ut om ting de ikke aner noe spes om. Så spør heller noen som virker litt mer fortrolig. Må bare beklage at jeg gikk offtopic!! Fant fram en no dårlig film av no sladding med diesel motor her, ser jo u til at det er fult mulig med no sladding uten masse power. he he.El går vel mest på skrensing her. he he Hvis jeg ikke husker helt feil så gikk det ikke og få stelt den opp på 3 gir, måtte holde 4 og gire ned i 3 og ned i 2 på kontraen inn i rundkjøringa. Får håpe den nye maskinisten blir litt lettere og kjøre med og mulighet for litt mer satsning. Ser ut til å være satt opp med hjelp av fart, ikke krefter :D haha, men funka jo:D Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Opphenget til bærebruene er nå forings-frie :) Ca 0.5liter bensin gjorde jobben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Røkat och klart! Ble vel fri for lakk og de der :) Men hva kan man forvente for rundt 7kr. og en fyrstikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Dem blei frie for det meste, he he, men etter sanblåsing og litt lakk så var dem som nye igjen. Fått gjort litt nå, lakkert motor rommet og tja, skal jeg si a, jeg er ihvertfall ikke no bil lakkerer, men det blei bedre enn det var, fått montert traversen også, blei ikke så tøft med gul travers når bilen ikke blei rød alikevel, men det får gå. Det er lakkboksen sin det, blei varmt og lakken tørka ihvertfall. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 begynner å ta form nå ja:D Ser virkelig lovende ut Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Takker for det. Begynt og montere sammen motor rommet nå, løfter inn motor og girkasse nå etterpå, få hengt opp ledningsnettet og satt inn spylerveske tank, ekspansjasjonstank (skrives det sånn? he he)og no diverse greier, så ere bare oppkobling av sprutet igjen. Har begynt og matte ned dørene, og jobbe litt med forskjermene, så får antaglighvis lakkert ferdig dører og front iløpet av helga, og så må jeg ta no rust i rompa på den før jeg lakkerer bilen. Panseret må jeg vente litt med, må kansje laga en liten forhøyning på det for og få plass til traktene. he he. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Motor og gir er i! Bilder kommer så fort finken drasser rumpa si hjem ;) Ser barskt ut, men panseret må nok frasi seg noen kvadrat-cm til fordel for traktene! Hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Bilder!! Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Da begynner det og skje ting veit du, som sagt over her så har jeg fått inn maskinisten og girkassa, passa jo som fot i hose, ihvertfall nesten. he he. Traktene blei no mandige og må nok skjæra høl i panseret og laga en forhøyning på det, el et scoop, men åssen jeg skal få laga det så det blir pent og kler en gammal volvo veit jeg ikke, så forslag motass med stor takk. Men her er noen bilder, kom gjerne med komentarer og innspill. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Faens pc og faens photobucket, 5 min, så ere nok bilder her. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 bilder bilder bilder bilder bilder bilder hehehe:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 ganske grom og letthåndterlig "elefant" jeg bruker da. he he Maskinisten nærmer seg motor rommet. Og smakk, der satt den. Stikker endel på øversia kanten tel innerskjermen. he he De traktene dominerer ganske greit oppi motor rommet der. he he Ruzlebiff prøver og skjønne seg på hydraulik og få opp støttebeina. he he Lover bedre bilder i morgen, får ta noen med kameraet og i dagslys. Bare mobilbilder det her. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Blir konge dette...har vel ikke flere bilder av den hvite 240'en i bakgrunnen? ser fresh ut :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg