Finken Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ingen som har noen formeninger om fargen el? Grubler fælt på det. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Syns fargen var rå jeg, passer bra overens med felger osv. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Skulle du ha svinghjul finken? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg sku ha svinghjul ja, så lenge det er fritt for sprekker. Fikk gjort lite med den andre forskjermen og innerskjermen i dag, var liksom ikke vær til og stå ute og sandblåse og lakkere. Men snekra sammen en fanger da og så sku jeg bare borre no høl og så borra jeg litt tel og da var det nesten ikke no fanger igjen, men den blei lett og fin da og grei og ha til og henge plasten på. Fangerskinna. Så teit ut når jeg laga høl der skiltet står og man kunne se aluen på innsia, så da kappa jeg vekk litt. Fangern ifra innsida Tar av hele fangern med 4 panselåser, har bare satt på de forann hittil, må få på nye skjermene og tilpasse litt før jeg setter på de på sidene. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jepp er fritt for sprekker, det ligger hjemme, så er bare å si ifra når du skal ha det. Har vel en 2 eller 3 til som ligger i verkstede, hvis du trenger flere :P Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Fikk gjort litt i dag, men og få den innerskjermen platerein var no mer jobb enn jeg forestilte meg, brukte stålbørste på vinkelslipern, varma og skrapte og sanblåste, nå er det bare litt igjen før den kan grunnes og lakkeres. Var over en cm med guffe enkelte plasser oppunder der. Lakkert skjermen på innsida, ekke no lakkerer så greit og øve litt på undersiden av bilen før man hiver seg på utsia. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Bra, du er nøye,du lakkerer faktisk innvendig i skjernemene også:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ikke fått gjort så mye, fikk på grunning og no jg trudde var bodyskyds på innerskjermen, men fant ut at det ikke var det når jeg sku lakkere over, så nå ere å begynne på nytt på den innerskjermen, men det ekke så mye arbeid nå. Har levert toppen til planing, tar 2,5 mm av toppen, tar ut litt av ventilsetet så eksosen så den blir 37,5 og porter litt. Må veskemåle forbrennigskammeret og regne litt på kompresjon, mulig jeg skal ta 0,5mm av blokka også. Denna svarte guffe reagerer med lakken, sånn skal jeg ikke bruke igjen. he he La på en platebit på innsida av hullet til antenna, vil ikke ha masse høl rundt overalt, og greit og ta det nå før lakkering. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 så bra ut den rødfarga:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ja, Blir bra detta:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Ikke fått gjort så mye mer med karroseriet, fikla litt med motor da. Toppen og blokka er til planing, tar 2,5mm av toppen og 0,4mm av blokka, da vender stempelet akkurat over blokka. Større ventiler blir satt i, 37,5 eksos og 46 innsug. Har fått tak i et sett med spjellhus og trakter, så det skal på, håper det vil gi no mer effekt, de har egentlig sitti i en 940 med rettstilt motor, så det er litt dårlig plass, men heiser panseret en cm i bakant så sku det bli plass, får mer lufting å. Prøvemontert på en delemotor. Prøvemontert i delebilen tel en kompis, blir snøtt med plass. he he Syns det blir litt gromt jeg. Heiv på no bredda stålfelger bak, blei litt breie, men er litt tøft med bredda stålfelg. Hørt no om at det går ann og bruke peugot stålfelg og snu senteret og greier, er det noen som har no mer info om detta? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 jeg veit ikke no om det, men har et par bilder. er sugenpå det selv: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Kjøp deg et sett med pyssjå felger, og er du heldig så får du med en sånn 105-motor på kjøpet! Så fester vi den med pantentbånd og freser på! Må da være mye lettere enn å sette sammen all den driten du har ligganes uti regnet (stempler og råder osv) ;) De traktene minner meg om børsa til Onkel Skrue! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Muskedunder :ratatatat morro å se at det er fremgang her :) er vel ikke lenge til jeg kan overta motoren nå? hehe Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Godt å se folk med ståpåvilje!:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg