Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Baldrick Er mange på Ebay, problemet er bare at de ligger relativt høyt i pris og så må en itillegg få dem fraktet til Norge pluss at en må finne selger som er villig til å sende dem hit... Men har en kjentfolk i Tyskland går det jo alltids greit.. Alternativet er jo å prøve å finne BBS RM 2-delte og sette på bredere felgring. Finnes på en del Golf G60 osv. 200-300 EUR på EBAY.de Disse havnet rett over 200 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2439918068&category=23023&rd=1 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Baldrick Behøver ikke å koste meg noe særlig ekstra for å få en relativt gjennomført old school bil, fangerne får jeg greit solgt for like mye som nye org fangere koster... det samme med grill. Det eneste som jeg evt må påkoste er lakk til fangerne og krom speil. Felger kommer snart i posten og HR gewinde har jeg liggende hjemme:) Utover dette er der selvsagt mange smådetaljer en skulle hatt, men det blir det samme uansett old school eller annet. Og for min del så blir felg/senk det samme uansett hva stil jeg ender opp med. Da er det vel egentlig bare å ta et valg, og stå for det!! :D Jeg ville nok gått for old school. Er som du skjønner litt fasinert for tiden. Tror nok en OS Golf cab vil rocke på treffene i sommer! Et spørsmål; er ikke disse gamle fangerne bare krom og plastikk? er de lakkert i midten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 [ Synes godt du kan blande disse litt.. At du kjører på 90-fangerene, emblemfri grill. Akkurat som på det første bildet. Men, at du hiver på Chrom speil, Chrom Dørhandtak, Chrom Tanklokk. Trur det hadde blitt pent.. :) Hvilke felger skal du ha da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 haha fett med ener golfer med takgrind! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Integrale haha fett med ener golfer med takgrind! :) Hehe, bare vent til du ser min cab med takgrind du:D Satser på å høyglanspolere det, så skal det bli bra... tror ikke det er hver dag en ser cab med polert takstativ:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Alternativet er jo å prøve å finne BBS RM 2-delte og sette på bredere felgring. Finnes på en del Golf G60 osv. 200-300 EUR på EBAY.de Disse havnet rett over 200 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2439918068&category=23023&rd=1 Går å skaffe her tillands også..... har fått tak i to slike sett her jeg :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Baldrick Hehe, bare vent til du ser min cab med takgrind du:D Nei, nei ,nei! På veltebøyla monterer tyskera spritflasker opp-ned med tappekran (!) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Andre forslag til Old-School felger? Skal kjøpe meg Golf når jeg flytter, og synes det var litt tøft med Old-School når jeg så den gule her... hadde egentlig planlagt 90-look... Bare å pøse på med bilder... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Integrale haha fett med ener golfer med takgrind! :) bare vent.. kommer nok mk1 jetta med takgrind også.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Laaars Andre forslag til Old-School felger? Skal kjøpe meg Golf når jeg flytter, og synes det var litt tøft med Old-School når jeg så den gule her... hadde egentlig planlagt 90-look... Bare å pøse på med bilder... Bilder ja. Det er det massevis av!! Sånn... det får holde:D mer en annen dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Kid-A Nei, nei ,nei! På veltebøyla monterer tyskera spritflasker opp-ned med tappekran (!) Hehe, regner med du har bilder til å dokumentere dette? Dette MÅ sees!! Men inntil da tviholder jeg på ideen om å få polert takgrinda... må ihvertfall se hvordan det blir Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Skal vi se ------- der var det ja. legger det ut på VW Audi-Club-forumet under Off Topic ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 den sølvgråe var jo helt rå da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Noen som vet om en slik kromlist som går langs hele siden vil passe på golf 2?Limes fast? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hvor får man egentlig kjøpt sånn old-school stæsj? Er det noe man får kjøpt som styling, eller må man kjøpe det originalt? Da er det vel svindyrt? Kan vel plukke litt på hoggern, men det er vel ikke SÅ mange gamle Golf'er med krom på hoggern? Har litt lyst på old-school Golf... kanskje ikke så ekstremt med lastegrind og sånn, men kanskje som den gule... likte den veeeldig! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg