Gå til innhold

Litt old school snacks..

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

Originally posted by Baldrick

Er mange på Ebay, problemet er bare at de ligger relativt høyt i pris og så må en itillegg få dem fraktet til Norge pluss at en må finne selger som er villig til å sende dem hit... Men har en kjentfolk i Tyskland går det jo alltids greit..

Alternativet er jo å prøve å finne BBS RM 2-delte og sette på bredere felgring. Finnes på en del Golf G60 osv. 200-300 EUR på EBAY.de

Disse havnet rett over 200

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2439918068&category=23023&rd=1

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Baldrick

Behøver ikke å koste meg noe særlig ekstra for å få en relativt gjennomført old school bil, fangerne får jeg greit solgt for like mye som nye org fangere koster... det samme med grill. Det eneste som jeg evt må påkoste er lakk til fangerne og krom speil. Felger kommer snart i posten og HR gewinde har jeg liggende hjemme:) Utover dette er der selvsagt mange smådetaljer en skulle hatt, men det blir det samme uansett old school eller annet. Og for min del så blir felg/senk det samme uansett hva stil jeg ender opp med.

Da er det vel egentlig bare å ta et valg, og stå for det!! :D Jeg ville nok gått for old school. Er som du skjønner litt fasinert for tiden. Tror nok en OS Golf cab vil rocke på treffene i sommer!

Et spørsmål; er ikke disse gamle fangerne bare krom og plastikk? er de lakkert i midten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Alternativet er jo å prøve å finne BBS RM 2-delte og sette på bredere felgring. Finnes på en del Golf G60 osv. 200-300 EUR på EBAY.de

Disse havnet rett over 200

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2439918068&category=23023&rd=1

Går å skaffe her tillands også..... har fått tak i to slike sett her jeg :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Andre forslag til Old-School felger?

Skal kjøpe meg Golf når jeg flytter, og synes det var litt tøft med Old-School når jeg så den gule her... hadde egentlig planlagt 90-look...

Bare å pøse på med bilder...

Bilder ja. Det er det massevis av!!

50.jpg

48.jpg

22.jpg

24.jpg

45.jpg

58.jpg

Sånn... det får holde:D mer en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Nei, nei ,nei!

På veltebøyla monterer tyskera spritflasker opp-ned med tappekran

(!)

Hehe, regner med du har bilder til å dokumentere dette? Dette MÅ sees!! Men inntil da tviholder jeg på ideen om å få polert takgrinda... må ihvertfall se hvordan det blir

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man egentlig kjøpt sånn old-school stæsj?

Er det noe man får kjøpt som styling, eller må man kjøpe det originalt? Da er det vel svindyrt?

Kan vel plukke litt på hoggern, men det er vel ikke SÅ mange gamle Golf'er med krom på hoggern?

Har litt lyst på old-school Golf... kanskje ikke så ekstremt med lastegrind og sånn, men kanskje som den gule... likte den veeeldig!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider