Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

oioi, hørtes litt mye ut ja, men fins mange folk ute som er vilig til å betale en god del så lenge man er litt flink å godsnakke med kunden. Tenker jeg hadde fått max 40tusen for min bil, blir spennende å se når den selges

Sant det :) Er en del som ikke liker å gjøre jobben selv, og som betaler litt ekstra for å få en ferdig.

Ønsker deg lykke til med salget!

Er jo en pen og spesiell bil som en eventuell ny eier sikkert vil bli veldig fornøyd med

 

Takker for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skulle forresten ut å montere skiltlysa mine, og det gikk rett til helvete.

 

Først virka bare den ene, og etter mye roting frem og tilbake virka begge to. Så plutselig virka ingen av de, også klarte jeg i tillegg å sprekke glasset på den ene. Så vettafaen hva som er gale oppi der, virker som om det er dårlig kontakt på holderene eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden legger ut bilen sin for den prisen man faktisk vil ha for den da? Man legger jo selvsagt ut bilen for høyere enn hva den er verdt uansett for folk kommer til å prute.

UANSETT så er det alltids en eller annen som kjøper bilen om den så er overpriset eller ikke.

 

Så bare ta i. Bedre å legge den ut for høyt enn for lavt. Greit med prutningsmonn ;)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden legger ut bilen sin for den prisen man faktisk vil ha for den da? Man legger jo selvsagt ut bilen for høyere enn hva den er verdt uansett for folk kommer til å prute.

UANSETT så er det alltids en eller annen som kjøper bilen om den så er overpriset eller ikke.

 

Så bare ta i. Bedre å legge den ut for høyt enn for lavt. Greit med prutningsmonn ;)

 

Lykke til! :)

 

.. akkurat det jeg prøver å få frem her :)

 

Og tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen er fin jeg! og me tanke på at jeg la ut min til 50. og det er en 95 modell med 1,8l som har gått 230k og MANGE! som ville kjøpe denne til 50 her i trondheim! menjeg lot være for jeg er glad i bilen :D hehe. jeg tipper du kan få ca.65 jeg :) så ikke ille og skrive 70!

Audi A4 95 1,8

x Honda Civic 93 1,5 Vtec

x Ford Orion 87 1,6

x Mitsubishi Eclipse 97

x VW Passat 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du failer så utrolig at jeg bare må;

 

 

Ja, det er helt klart jeg som "failer" her. Det er jeg som legger ut en sliten Audi A4 som har gått 200.000 kilometer til fantasipris. Videre er det jeg som er så smart at jeg linker til en "prosjekttråd" (les: en tråd med 90% pissprat og resten beskrivelse av hvilke feil bilen har) slik at alle som eventuelt er interessert i bilen kan få dokumentert svart på hvitt at det omtrent hver uke er nye ting som blir ødelagt på bilen. Det er jo jeg som også tror at bilen min, en bil det går 13 på dusinet av, er superspesiell og verdt mer enn en neve dollars fordi jeg har satt litt plastikk på den. Til slutt er det jo også jeg som ikke følger med i bilmarkedet og har tro på at en så spesiell bil som en A4 1,8 ignorerer alt av markedsbevegelser (eller mangel på sådanne) i den siste tiden og er hevet over alt som heter tregt bilmarked, trege banker og generelt mindre kjøpekraft blant befolkningen. Unnskyld meg. Jeg tror jeg nå skal legge ut en annonse for salg av en femtilapp, minstepris 100 kroner. Det er jo selvsagt prutningsmonn, men jeg regner med å få minst 80 kroner for femtilappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Jeg refererer bare til det bildet jeg la ut en gang til jeg.

 

Du må virkelig ha lite å gjøre når du aktivt leter etter bil annonser og så irriterer deg fordi de er lagt ut med en for høy pris, og så skal du begynne å kverulere over hvorfor det er for høy pris på bilen? Det er nødt til å finnes bedre ting du kan bruke tiden din på...

 

Han har heller aldri sagt at bilen SKAL selges, ergo faller argumentene dine om tregt bilmarked, trege banker og lavere kjøpekraft vekk (noe som ikke stemmer i utgangspunktet).

 

Sorry Hansi, måtte bare kommentere kommentaren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg refererer bare til det bildet jeg la ut en gang til jeg..

 

Ja, utrolig festlig bilde altså. Det er første gangen jeg har sett det i hele mitt liv. Originalt av deg!

 

Du må virkelig ha lite å gjøre når du aktivt leter etter bil annonser og så irriterer deg fordi de er lagt ut med en for høy pris, og så skal du begynne å kverulere over hvorfor det er for høy pris på bilen? Det er nødt til å finnes bedre ting du kan bruke tiden din på.....

 

Jeg leter ikke aktivt etter annonser. Jeg leter etter gode kjøp, og man kan vel heller ikke kalle det så veldig "aktivt" å sette opp noen søk på en nettside som deretter blir sendt til meg på mail. Skal man først beskylde noen for å ha lite å gjøre bør du kanskje feie for egen dør først? Bare i denne tråden så har du 102 inlegg, bare for å nevne noe.

 

Han har heller aldri sagt at bilen SKAL selges, ergo faller argumentene dine om tregt bilmarked, trege banker og lavere kjøpekraft vekk (noe som ikke stemmer i utgangspunktet)

 

Hva er vitsen med å legge ut en annonse hvis han overhodet ikke vurderer salg? Og kanskje du kan vise meg informasjonen om at det IKKE er tregt bilmarket, at bankene IKKE generelt er mindre villige til å låne ut penger og at folk IKKE bruker mindre penger nå i dag enn for f.eks. ni måneder siden? Da sitter du nemlig på informasjon som er nytt både for Norges media og resten av befolkningen.

 

Gråstein blir ikke til gull av å male den i gullfarge, kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår