Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skjønner :)

 

Har en kompis som har tilgang til luft, så får se om jeg får han til å hjelpe meg med det :)

 

Åpnet xenonpakken i stad, og det så jo veldig greit ut :) Er jo bare å hive på.

 

Så da er det av med fangeren etterpå :) Få festa ballasten skikkelig (plass inni fangeren kanskje?), og kobla på dritten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

 

Har en kompis som har tilgang til luft, så får se om jeg får han til å hjelpe meg med det :)

 

Åpnet xenonpakken i stad, og det så jo veldig greit ut :) Er jo bare å hive på.

 

Så da er det av med fangeren etterpå :) Få festa ballasten skikkelig (plass inni fangeren kanskje?), og kobla på dritten :)

 

Får legge ut litt bilder under montering av xenonkittet, så hjelper du meg og :) haha

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tatt noen bilder :( Så ikke innlegget ditt før nå, ellers skulle jeg gjort det :)

 

Var gjort på en halvtime. Ser med en gang hvordan det gjøres :)

 

DAGSLYS :D Er alt jeg har å si! Ble såpass bra lys at jeg kan kjøre med park + grøftere i bekmørket, og fremdeles se godt. Så dette var digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at det virker ikke som om pærene lyser 100%..

 

Når jeg først skrur de på, så lyser de litt sterkere i et lite halvsekund, også blir det bittelitt svakere. Vet ikke hva som gjør dette, men mistenker at ballasten ikke får nok strøm eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at det virker ikke som om pærene lyser 100%..

 

Når jeg først skrur de på, så lyser de litt sterkere i et lite halvsekund, også blir det bittelitt svakere. Vet ikke hva som gjør dette, men mistenker at ballasten ikke får nok strøm eller noe?

 

Sånn var ballastene mine og, de som Knut har... Begynte å lyse dårligere, men først etter en liten stund... Ikke si det til han:D Kjipt da... Skal ikke prøve å lure noen med mine tekniske ferdigheter, så holder kjeft om det:)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle xenon lys jeg har sett gjør det samme. De blir litt sterkere rett etter oppstart før de "faller" i lysstyrke.

 

Er sånn på Passaten til en kompis av meg med originale xenonlys også.

 

Antar at de trenger høyere spenning for å tenne mens driftspenningen er lavere. Men ikke stol 100% på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var ballastene mine og, de som Knut har... Begynte å lyse dårligere, men først etter en liten stund... Ikke si det til han:D Kjipt da... Skal ikke prøve å lure noen med mine tekniske ferdigheter, så holder kjeft om det:)

 

Haha:D Har merka det:) men no big deal;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle xenon lys jeg har sett gjør det samme. De blir litt sterkere rett etter oppstart før de "faller" i lysstyrke.

 

Er sånn på Passaten til en kompis av meg med originale xenonlys også.

 

Antar at de trenger høyere spenning for å tenne mens driftspenningen er lavere. Men ikke stol 100% på det :P

Ah, da er jeg med!

 

Thanks alex :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår