Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle kjøpe en liten julegave til meg selv nå :)

 

Har EU-kontroll i februar, så tenkte jeg skulle begynne å forberede meg litt.

 

Verkstedet mitt sjekket forrige gang alle hjullagere, samt bremseskiver og klosser. Disse var visstnok OK.

 

Så når lønningen kommer inn denne uken tenker jeg at jeg bestiller komplett forstillingssett fra ebay.

 

Vet at jeg har en arm som burde skiftes (denne koster 2 100,- eks. montering hos møller), så da kjøper jeg like så godt hele settet når jeg er igang.

 

Så da kommer jo neste spørsmål automatisk opp;

 

Hvordan er det å skifte bærearmer i forstillingen selv? Er det meste plugandplay, eller er det en del som sitter godt og vanskelig til?

 

Ser hvertfall ut til at de nedre bærearmene ligger fint til.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er litt stress å skifte alt av foringer og armer forran. Tar sin tid, og de nye bærearmene skal stå i samme posisjon som de gamle gjorde når de gikk av. Så ville nok satt den på en bukk og regna en søndag på det. Hvis jeg var deg da selvklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og hoem skifta forstilling på min på 3 timer ellerno, og da rakk vi å ta oss en pizza i mellomtiden. Er ikke stress om du har luftverktøy. Det rune sier om posisjon er overvurdert. Bare å betale 1000kr for en forstillingskontroll, så vet du at alt er i orden etter montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og hoem skifta forstilling på min på 3 timer ellerno, og da rakk vi å ta oss en pizza i mellomtiden. Er ikke stress om du har luftverktøy. Det rune sier om posisjon er overvurdert. Bare å betale 1000kr for en forstillingskontroll, så vet du at alt er i orden etter montering.

 

Men nå må du tenke deg at det er Hansi som skal montere dette, og ikke mister bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår