Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

Angående å flytte lysa lengre inn i fangeren, så tenkte jeg at jeg skulle se på det i kveld. Har frihelg, så har god tid.

 

Kom også en fyr forbi som jobber på mekk, og han mente at det ikke skulle være slikt gulskjær i lyset som det er.. Egentlig skal det være lys med blåskjær fra de.. orginalt. Så han skulle sjekke det opp, så får vi se hva som skjer : )

 

Haha:) Ja, du får fikse det:D Sleng ut bilder når du får gjort det da:) Bare gikk han forbi?:P

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

 

Jeg klarer nok ikke 80 nei, men rundt 70 tror jeg at jeg skal klare.

 

 

Fordi jeg er litt nysgjerrig: Hva er det som gjør at du tror du skal få 70.000 for en 1,8 fra 1996 med 200K på klokka? Det ligger 1,8T avanter ute fra 98 med mindre kilometer for rundt 65.000. For 75.000 kan du også få en 1995 2,8 Q.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter å ta meg fordi du tror jeg tar penger pga stylingen, så bommer du nok. For jeg vet man ikke kan legge på i prisen pga styling.

 

En hver bilselger vil vel prøve å få så mye som mulig for en bil, og hvis jeg får mer for bilen enn det du mener er etisk riktig, så bryr det meg en viss plass.

 

Som sagt har jeg ikke engang i planene å selge, jeg vil bare kartlegge hvor mye det er mulig å få for bilen.

 

Så ikke kom her som noe bedrevitende pappa, jeg vet like godt som deg hva bilen min er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter å ta meg fordi du tror jeg tar penger pga stylingen, så bommer du nok. For jeg vet man ikke kan legge på i prisen pga styling.

 

En hver bilselger vil vel prøve å få så mye som mulig for en bil, og hvis jeg får mer for bilen enn det du mener er etisk riktig, så bryr det meg en viss plass.

 

Som sagt har jeg ikke engang i planene å selge, jeg vil bare kartlegge hvor mye det er mulig å få for bilen.

 

Så ikke kom her som noe bedrevitende pappa, jeg vet like godt som deg hva bilen min er verdt.

 

Jeg er ikke ute etter å ta noen i det hele tatt, jeg bare spør hvorfor din bil er mer verdt enn andre tilsvarende biler? Hvis du skal kartlegge hva det faktisk er mulig å få for din bil bør du vel kanskje ikke legge den ut til noe du selv vet er fantasipris - du vil vel ha henvendelser? Det vil du jo på ingen måte få når du priser deg helt ut av markedet. Videre, som du skriver, så vet du hva bilen din er verdt. Hva er da poenget med å legge ut en salgsannonse for å kartlegge noe du allerede sier du vet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har litt lyst til å få innsikt i tankegangen bak slike annonser. Etter hva jeg ser i denne tråden er jo det du referer til som "alt for mye til å nevne i annonsen" egentlig bare helt nødvendige reparasjoner. Jeg er konstant i leting etter gode kjøp på bilmarkedet og er rett og slett litt drittlei folk som setter fantasipriser fordi de tror at deres bil er så innmari spesiell. For all del, sett den prisen du vil ha, men jeg ser egentlig ikke poenget med å kaste bort tid på å lage en annonse som ingen kommer til å ringe på.

 

Sluk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er jo hva bilen er verdt, og hva folk faktisk er villig til å betale for disse bilene i en tid hvor norge er blitt desperat etter å spare, og disse bilene er blitt så billige at man faktisk får de kastet etter seg.

 

Hadde lyst til å legge ut bilen for 80k selv om det sikkert er 12-15k mer enn det som er max jeg kan klare å få for den.

 

Hadde lyst til å se om det faktisk var noen som ble interessert i bilen for en slik pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er jo hva bilen er verdt, og hva folk faktisk er villig til å betale for disse bilene i en tid hvor norge er blitt desperat etter å spare, og disse bilene er blitt så billige at man faktisk får de kastet etter seg.

 

Hadde lyst til å legge ut bilen for 80k selv om det sikkert er 12-15k mer enn det som er max jeg kan klare å få for den.

 

Hadde lyst til å se om det faktisk var noen som ble interessert i bilen for en slik pris :)

 

 

Nettopp derfor spør jeg hvorfor er bilen din verdt så mye mer i dine øyne enn andre biler på markedet? Du har litt ekstra plastikk og noen felger på bilen, men det er vel egentlig ikke så mye mer? Du skriver jo selv at du får disse bilene kastet etter seg nå. 80.000 er det jeg betalte for en lik bil (lik farge faktisk) med 2,6-motoren, automatgir og sportsinteriør og 80.000 km på klokka - for 2 år siden. Som sagt lykke til, det trenger du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere slutte å syte å klage, gutten får da lov å ta så mye han vil for bilen, er trossalt hans bil! ;) åja Stv er billiger, men Sedaner er mer ettertraktet:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår