Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Får se hva det blir til :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Og du bør ha luft til dette, da mange av disse boltene sitter GREIT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Skjønner :) Har en kompis som har tilgang til luft, så får se om jeg får han til å hjelpe meg med det :) Åpnet xenonpakken i stad, og det så jo veldig greit ut :) Er jo bare å hive på. Så da er det av med fangeren etterpå :) Få festa ballasten skikkelig (plass inni fangeren kanskje?), og kobla på dritten :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Skjønner :) Har en kompis som har tilgang til luft, så får se om jeg får han til å hjelpe meg med det :) Åpnet xenonpakken i stad, og det så jo veldig greit ut :) Er jo bare å hive på. Så da er det av med fangeren etterpå :) Få festa ballasten skikkelig (plass inni fangeren kanskje?), og kobla på dritten :) Får legge ut litt bilder under montering av xenonkittet, så hjelper du meg og :) haha Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja, fått på xenon nå da? :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Fikk ikke tatt noen bilder :( Så ikke innlegget ditt før nå, ellers skulle jeg gjort det :) Var gjort på en halvtime. Ser med en gang hvordan det gjøres :) DAGSLYS :D Er alt jeg har å si! Ble såpass bra lys at jeg kan kjøre med park + grøftere i bekmørket, og fremdeles se godt. Så dette var digg :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Grattis neger:) Du er flink:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Eneste problemet er at det virker ikke som om pærene lyser 100%.. Når jeg først skrur de på, så lyser de litt sterkere i et lite halvsekund, også blir det bittelitt svakere. Vet ikke hva som gjør dette, men mistenker at ballasten ikke får nok strøm eller noe? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Eneste problemet er at det virker ikke som om pærene lyser 100%.. Når jeg først skrur de på, så lyser de litt sterkere i et lite halvsekund, også blir det bittelitt svakere. Vet ikke hva som gjør dette, men mistenker at ballasten ikke får nok strøm eller noe? Sånn var ballastene mine og, de som Knut har... Begynte å lyse dårligere, men først etter en liten stund... Ikke si det til han:D Kjipt da... Skal ikke prøve å lure noen med mine tekniske ferdigheter, så holder kjeft om det:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hmmm, merkelig.. Jaja, bryr meg ikke :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Alle xenon lys jeg har sett gjør det samme. De blir litt sterkere rett etter oppstart før de "faller" i lysstyrke. Er sånn på Passaten til en kompis av meg med originale xenonlys også. Antar at de trenger høyere spenning for å tenne mens driftspenningen er lavere. Men ikke stol 100% på det :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Sånn var ballastene mine og, de som Knut har... Begynte å lyse dårligere, men først etter en liten stund... Ikke si det til han:D Kjipt da... Skal ikke prøve å lure noen med mine tekniske ferdigheter, så holder kjeft om det:) Haha:D Har merka det:) men no big deal;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Alle xenon lys jeg har sett gjør det samme. De blir litt sterkere rett etter oppstart før de "faller" i lysstyrke. Er sånn på Passaten til en kompis av meg med originale xenonlys også. Antar at de trenger høyere spenning for å tenne mens driftspenningen er lavere. Men ikke stol 100% på det :P Ah, da er jeg med! Thanks alex :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 No problem, jeg bare "holla at ya", hvis ting skjærer seg:) Og, slenger meg på med en "Chocolate Bear 2" :D yes we can, haha Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg