sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hehe, ja du har vært ute en vinternatt før du. Men ang. det å være stuck på et forum, det var ikke ment mtp dine innlegg.. Det sier seg vel nesten selv. Jeg regnet med at du mente "satt fast" ja, selv om jeg faktisk overhodet ikke klarer å se at jeg ikke har svart for meg på det som har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Den finnes allerede. Søk på "Eldrebølgen". Aha! I'll check it out. Håper dere er glad i hverandre nå boys, så kan jeg be en moderator slette de 3 siste sidene her. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg ser heller for meg at vi legger denne diskusjonen på is, så kan den som føler seg vinner -gjøre det. Ser ikke vits å forsøple tråden så veldig. Og da henviser jeg ikke bare til deg sluquet.. La gå og kjør på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Aha! I'll check it out. Håper dere er glad i hverandre nå boys, så kan jeg be en moderator slette de 3 siste sidene her. Mens du først er i gang kan du jo be de slette alt som ikke er relevant i hele tråden. Da ender du opp på rundt 20 innlegg totalt i tråden din kanskje? Men alvorlig talt, ta dette som et vennlig tips: Ikke link til denne tråden i salgsannonsen din. Her kommer det frem at du spør om det ene og det andre om hvordan du skal fikse diverse, og for en potensiell kjøper vil (i hvert fall om det hadde vært meg) det se negativt ut at bilen har gjennomgått diverse reparasjoner av en som ikke helt vet hva han har drevet med. Videre kommer det frem at det er mye på din bil som har blitt ødelagt med tiden. Jeg ville i hvert fall vurdert å slette linken og heller ta meg bryet med å fylle ut annonsen ordentlig. Som sagt, bare et vennlig tips og ikke noe kritikk mot dine ferdigheter, men det kan tolkes negativt av en potensiell kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det tar jeg til meg :) Takker for det! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det tar jeg til meg :) Takker for det! Glemte å si at du må legge ut bilder også, det holder ikke med ett bilde i en annonse. Du må ha med bilder av både eksteriør og interiør, og du må bruke blitz :) Mulig skjermene mine ikke er så gode på å vise bilder, men bildene som er i denne tråden er altfor mørke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hadde mange bilder i annonsen :) Var bare det at salgsannonsene til autodb bare linker til det ene bildet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jaujau, blir morsomt å se hvor mye du får for kjerra di Hansi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, må si jeg gleder meg selv. Vettafaen hva jeg skal kjøpe hvis jeg får solgt den tho. Kanskje en orginal tq stv. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ligger ny annonse ute nå. Autodb.no + kode 2052366 for full annonse. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg tipper du får ca 50-55 for den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Tror jeg skal klare mer, men det er jo meg :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Mye ga du for kjerra hansi?:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 65 :) Og da hadde den gått 180.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Så roer vi ting litt ned, ok? La tastaturene deres få litt hvile litt og ta krigene deres i PM/mail. Vi sier det bare en gang.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg