Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jippi, enda et bilde jeg aldri har sett før! Originalt! Også kjempeoriginalt at du "glemmer" å kommentere hva jeg skrev til deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvis du ser godt etter -er det en tekst på bildet. Skal jeg gjenta den i pur tekst, kan jeg godt gjøre det... Men ja, tiden jeg tilbringer her -skjer på jobb. Så da kan jeg tilbringe hvor mye tid jeg vil uten å få dårlig samvittighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvis du ser godt etter -er det en tekst på bildet. Skal jeg gjenta den i pur tekst, kan jeg godt gjøre det... Du tror mitt forrige innlegg var basert på kun bildet, ikke teksten under? Kommentarer til dette med "stuck" på et forum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Uff, der gikk jeg på en kjempeblemme. Jeg glemte å sette "om en A4" i gåsetegn. Jeg hetser deg ikke, jeg bare gir deg svar på tiltale. Du mener at jeg har kastet bort så fryktelig mye tid på dette, jeg viser deg bare hvor mye mer tid du har kastet bort selv. Videre tviler jeg sterkt på at det er så jævlig mange som er så himla interessert i å vite at du har en pakke på posten på vei til deg, og akkurat i dag er den registrert i Oslo. OK? Hvis du sjekker antall visninger på tråden min, og hvor mange som faktisk daglig følger med, så ser du nok dessverre at du tar veldig feil. Er mange som har interesse av å følge med hva folk gjør med bilene sine her inne. Dersom du ikke har det, kan jeg godt lage en guide til deg hvor jeg viser deg hvordan du sletter kontoen din. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Du tror mitt forrige innlegg var basert på kun bildet, ikke teksten under? Kommentarer til dette med "stuck" på et forum? Sjekk edit i min forrige post :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvis du sjekker antall visninger på tråden min, og hvor mange som faktisk daglig følger med, så ser du nok dessverre at du tar veldig feil. Er mange som har interesse av å følge med hva folk gjør med bilene sine her inne. Dersom du ikke har det, kan jeg godt lage en guide til deg hvor jeg viser deg hvordan du sletter kontoen din. Du er rimelig selvopptatt dersom du tror den eneste grunnen til å være registrert på bilforumet.no er at man kan følge med på hvor i landet dine bestillinger befinner seg og hva som har blitt ødelagt på bilen din siden sist. Selv ser jeg på det å vite hvor dine postforsendelser er som like spennende som å få en rotfylling hos tannlegen, men det er kanskje bare meg. Jeg er jo så jævlig gammel, jeg ble far i en alder av 11 år og er jo rett og slett "retarded" slik som dere unge ville sagt det. Nei, jeg får høre med hjemmehjelpen min om hun kan lære meg litt om dere unge mens hun bytter voksenbleiene mine og kanskje bytter olje på den helt originale volvo 242'en min, så kanskje det er håp for meg også. Gammern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 sluquet, you just made my day :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 @sl-etellerannet: Sorry, tror ikke det er nok for å redde deg ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Sjekk edit i min forrige post :) OK, så du forstår at det er litt dumt å påstå at jeg med mine 35+ innlegg er "stuck" på et forum når det kommer fra en som har sittet her i over 8 døgn sammenhengende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Så har rune vært medlem her i 3 år også da. Og da blir det plutselig ikke så mye likevel. Ønsker du å flame folk som bruker mye tid foran skjermen kan du jo feks gå til wow-europe.com Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 sluquet, you just made my day :) Vi gamle er ofte ufrivillig morsomme vet du, en av bieffektene ved å ha begrenset hukommelse, kontroll på lukkemuskler og generelt nedsatt motorikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Høres gøy ut. Vurdert en dokumentar om det tydeligvis forferdelige livet ditt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Høres gøy ut. Vurdert en dokumentar om det tydeligvis forferdelige livet ditt? Den finnes allerede. Søk på "Eldrebølgen". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hehe, ja du har vært ute en vinternatt før du. Men ang. det å være stuck på et forum, det var ikke ment mtp dine innlegg.. Det sier seg vel nesten selv. Og jeg kan vel egentlig heller ikke se på meg selv samme måten, da jeg har et veldig utfyllende liv sosialt sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg