Senshi Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei folkens, Til alle som har planer om å tune Mini'ene sine, kan Haynes Performance Manual være verdt å ta en titt på. Jeg har bladd gjennom de første sidene, og den ser veldig bra ut, og beskriver det meste som mange lurer på. Jeg fant den på Biltema av alle steder, og der kostet den 300 kr! Endel billigere på play.com. Finnes vel billigere andre steder, men dette var den linken jeg fant først :op: Stay tuned.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Jeg tok å bestillte en jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tror ikke du kommer til å angre. Er greit lesestoff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Inneholder boken bare teori eller er det noen instruksjoner for bytte av pulley, eksos eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Har som nevnt ikke lest hele, men det står ikkke instruksjoner. Er litt forklaringer med bilder om hvordan man monterer JCW kitet og sånn, men er langt fra grundig nok for å utføre operasjonen. Men alt i alt en grei bok med endel bilder og beskrivelse av de fleste tuning metoder for Mini One, Mini Cooper, Mini Cooper S og Mini D. Var ikke så veldig mye nytt for min del, men fint å kunne lese seg opp litt på cylinder head + camshaft + brakes etc som jeg er veldig grønn på :op: Boken er trykket på bedre papir enn Haynes manualen til Mini. Og er i farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Her er forresten bilde av den "fantastiske" boka: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har den som lesestoff på sengen, betalte 160 kr ink. frakt og moms er det ikke så så billige ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg