Gå til innhold

Lykter

Ranger emnet


AudiC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bare lurte på om det var noen som viste om en Audi"hugger" i bergen? Jeg har en Audi 80 Coupe 1990mod.

Jeg har knust min venstre lykt og må ha en ny på grunn av reflektoren er også ødelagt.

Jeg har sett på mekonomen og der syntes jeg det var en veldig dyr pris på en lykt, og jeg kjøpte noen angel eyes lykter fra realcar.no, men de passet ikke i formene på min bil.

 

Noen som vet noe om hvor det er mulig å få tak i brukt deler til Audi 80 Coupe?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ville nok også sendt deg i retning av ebay.de, der får du tak i helt nye lykter til lavere pris en brukte her på fjøla.

 

Kan være lurt å velge en av forhandlerene som selger på ebay og ikke privatpersoner. Dette har vært min taktikk og har alltid vært fornøyd med kjøpene jeg har gjort.

 

Edit: lykter heter vel no sånn som Scheinwerfer på tysk :)

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hele lykter du trenger så burde du se på bruktmarkedet.

 

Disse lyktene er de samme som sitter på s2, og det er VELDIG mange som har byttet ut sine orginale med linselykter.

Sansynligheten for at noen har noen slike lykter liggende å støve ned er ganske stor.

 

Vær litt "frekk" og spørr folk som har byttet til linselykter om de fremdeles har de gamle liggende.

Var slik jeg fikk mine S2-lykter for en billig krone:)

 

http://www.vwaudiclub.no er et fint sted å begynne.

Er du ikke medlem der, er det på full tid å bli det.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hele lykter du trenger så burde du se på bruktmarkedet.

 

Disse lyktene er de samme som sitter på s2, og det er VELDIG mange som har byttet ut sine orginale med linselykter.

Sansynligheten for at noen har noen slike lykter liggende å støve ned er ganske stor.

 

Vær litt "frekk" og spørr folk som har byttet til linselykter om de fremdeles har de gamle liggende.

Var slik jeg fikk mine S2-lykter for en billig krone:)

 

http://www.vwaudiclub.no er et fint sted å begynne.

Er du ikke medlem der, er det på full tid å bli det.

 

Har ikke coupe parklyset i hovedlampa, akkurat som Audi 90?

Mens S2 og RS2-linselampene har det i hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke coupe parklyset i hovedlampa, akkurat som Audi 90?

Mens S2 og RS2-linselampene har det i hjørnet?

 

Audi 90 og Coupe med B4-front har vel forskjellige frontlykter.

Jeg vil tro at Audi brukte V6/S2-lyktene når de faceliftet sin Coupe og ikke de noe lengre lyktene fra Audi 90.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår