Glenni23 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 HEi Som sagt så funker ikke ryggelset på min opel kadett 90 mod. Vet ikke om det er noe med ledningen eller den bryteren som er når man setter den i reversj. Skjønner det ikke. Noen som har noen tips. EU kontroll på tirsdag. Takk for svar:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 regner med at det er bryteren egentlig.. men et lys er som regel bare en 1´er feil så du trenger ikke bekymre deg for eu:-) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 serri.....??? kan jeg få den godkjent med at ryggelyset ikke funker.....pappa maser somm faen at jeg MÅ fikse det. Den blir aldri godkjent uten det lyset. Du vet vel ike hvor den bryteren sitter? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 kan bli godkjent uten det lyset ja.. gåen lyspære er som regel bare 1´er feil.. men mener og huske jeg fikk 2´er når ene frontlyset ikke funket.. sånn i farten husker jeg ikke hvor bryteren sitter.. men du ser det fort på kassa.. skal kun være en elektrisk bryter på den etter hva jeg husker.. så se om du finner den bare Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 okei....tak:)....skal ut å se om jeg ser den;) du fikk den godkjent uten forntlyset med en 2 er på den? Lyspæra mi funker vertfal....bytte den:P Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 1´er feil går gjennom eu.. 2 og 3 går ikke.. men et ryggelys er nok bare 1´er iallefall.. så ville ikke bekymret meg for det lyset igrunn:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Ryggelys er 1er feil, dvs BØR utbedres, men godkjennes alikevel. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 å så digg:) Skal fikse det, men fikk dårlig tid på grunn av guttetur;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Eeevig digg=D Eneste som var feil på kjerra var ryggelyset og bremsene forran og et hjullager bak;)....Klasse kadett jeg er eier av:D hehe...ble glad! Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Om du får en 2'er-feil på en bil som allerede har skilter, får du jo en stund på å utbedre feilen. Ikke stress. EDIT: Åja, tirsdag var i går. :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 hehe jah...fiksa det i dag;)...nå er den eu ok til 2010=):) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Selv om dette er en gammel tråd føler jeg at det må presiseres: Ryggelys er faktisk ikke påbudt på vanlige personbiler (Klasse-B), ergo er det ikke en feil på EU. Siterer også en annen tråd: § 28-5. Lysutstyr som bil kan ha (Bestemmelsene i denne paragraf gjelder ikke for kjøretøy som omfattes av § 28-1) RYGGELYS 9. Bil kan ha en eller to lykter som gir hvitt eller gult ryggelys. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Likefullt så gir lys som sitter montert og ikke fungerer en 1er feil, med unntak av hovedlys, brems og blink som gir 2er Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg