smily86 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 æ har et lite problem.... skulle ta ut den gamle cd spilleren i min Chrysler stratus for å sette inn en ny. da kom d et lite gnist som førte til at hverken lysan inne i bilen eller sentral låsen virker (ikke radioen heller for den saks skyld), har nån anelse om ka d e som har hendt? hadde vært vældi gla om nån kunne hjulpet mæ me d hær :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 sjekk sikringene. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 garantert sikring! Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Sikring det der. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Rart at ingen har nevnt sikring her? ;p Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Sikring? Trodde amerikanske biler enten startet eller eksploderte når det gnistret jeg. Har da sett det både på kino og tv...... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Sikring? Trodde amerikanske biler enten startet eller eksploderte når det gnistret jeg. Har da sett det både på kino og tv...... hahaha.... ikke bare eksploderer de men de faktisk også pipper i dekka i både grus, snø og sand... men ellers er enig at det er sikring, -merkelig nok... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Du kan prøve sjekke sikringene! Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funtaz Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ganske sikker på at det er sikringene! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Anbefaler å sjekke sikringene først Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 hahaha.... ikke bare eksploderer de men de faktisk også pipper i dekka i både grus, snø og sand... Skal ikke le av det. Har fått det til å pipe i dekka på grusvei mange ganger jeg. Sånn skikkelig kjerre vei men hardstampe sand/jord/grus. Er ikke noe problemer med å få det til å pipe der med rette gummien på bilen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er ikke noe problemer med å få det til å pipe der med rette gummien på bilen.Sikker på at det ikke bare var fjortisene i baksetet som hylte når de skled sidelengs på skinnsetet? :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 :wank :hammer Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectrex Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Vil si det var du som ødela bilen, ikke stereoen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 tror dette kan ha noe med sikringer å gjøre? hmmmm Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg