Gå til innhold

Landeveisrøvere slo til på E6

Ranger emnet


Uflax

Anbefalte innlegg

Hvorfor møter aldri jeg disse gæerningene? Har aldri vært utsatt for hverken rose- "gull"-selgere, jeg. Men det er jo lov å håpe at de snart oppsøker meg, da skal det faen meg bli månelyst ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hater slike banditter, jeg har prøvd å blitt vinka inn et par ganger av LT skiltede biler men aldri stoppet, ikke etter den saken her på BF med han som lurte to slike kjeltringen og ga de juling for et par år siden.

 

Også jeg hater gullselgere, og klokkeselgere og stygge innavla "studenter" fra østblokkland med tegningener som de har kjørt i kopieringsmaskinen som de absoultt skal selge til deg på døra i ditt eget hjem, faen!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor møter aldri jeg disse gæerningene? Har aldri vært utsatt for hverken rose- "gull"-selgere, jeg. Men det er jo lov å håpe at de snart oppsøker meg, da skal det faen meg bli månelyst ;)

 

bor du i vest agder? iom at du sa du var i 10mins beredskap?? :) ta en tur ned i byen nå. kom nettop fra helsestasjonen med dattera, og stod 3 med trekkspill på hvert sitt hjørne, i tilegg til et par tiggere langs markens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du rører de folka der så blir politiet sinte på deg!

*stakar utlendingen kan ikke norsk en gang...han kunne ikke forsvare seg,hadde du noen grunn til å slå ut 3 tenner på`n og knekke 2 rib-bein, for så å kaste ei lekablokk på`n?*

Var en jævla litauer som ble litt kjepphøy en gang for lenge siden når jeg var møkka dritings og sint...tro det eller ei, men det var JEG som ble tatt med på politistasjonen.

Utlendingen ble bare eskortert på legevakta og jeg ble ganske lenge hos onkel blå.

 

Mitt råd til dere...skygg unna!

 

Jævæ`rn kom til og med tilbake for å ta hevn med de andre polski-kompisa sine.

Det er en annen sak...de dro i allefall hjem igjen med skjegget i postkassa.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor møter aldri jeg disse gæerningene? Har aldri vært utsatt for hverken rose- "gull"-selgere, jeg. Men det er jo lov å håpe at de snart oppsøker meg, da skal det faen meg bli månelyst ;)

 

Skal du blotte snauskallen da eller?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. go den ja ;)

 

 

nei ser man noen med LT skilt som prøve og stoppe dæ å du kjøre rette bilen.. (da mene æ gammel sjarken, hiluxen altså) så e det jo bare å sikte godt å ta dem å ikke stoppe å se sæ tilbake å borte va alle...

 

hælvettes pakk som prøve sæ.. men om man møtes på en øde fjellovergang å noen skulle bli skada, så e det vel liten sjangse for at noen kan ta noen for nokka?

 

å de fleste av oss kjøre jo rundt me litt værktøy da..

 

e reint hypotetisk da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt fustrasjonen til folk her.. Blir sur selv når jeg leser slikt.. Men å begynne å slå folkeskalg under en kam blir feil.. Sorry at jeg sier det, men jeg syns vi kan holde oss for god for å si "svartinger" og "satans tatere" osv..

 

Samme hva folk enn sier blir det galt.

Som du sikkert har fått med deg er det ikke lengre politisk korrekt å si "Sigøyner" dette fordi ordet hadde fått en negativ klang hos folk flest (betød visst noe ala "omreisende tyv" på et eller annet språk også.

 

Det nye ordet "Romfolket" var mindre negativt ladet og skulle taes i bruk istedenfor.

men etter div overskrifter i de større avisene har vel kanskje enkelte begynnt å forbinde det med folk som hyrer ut kvinnelige medlemmer i familien på gatehjørner i Oslo istedenfor, så hvem vet, kanskje det blir et nytt bytte av betegnelse igjen snart

:confused:

 

Slik ting utvikler seg må vi snart finne nye ord for "flyktning" og Asylsøker" også, selv om de fleste av oss gjør det meste for å unngå at noen peker på oss og skriker rasist, er det ikke til å stikke under en stol at også disse ordene bringer frem negative assisasjoner hos en stor del av befolkningen

 

Ellers har jeg også selv vært borti "Gull" selgere, som ettersigende trengte penger til Bensin, men jeg hadde ikke noe problem med å overbevise fyren om at jeg ikke hadde cash på meg og trengte hva som enn var tilbake på kontoen til mat og bensin

(jobben ble vel noe lettere for meg i og med at hverken bilen jeg kjører eller min person ellers, skriker penger på noe vis ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryr av disse i byen her og, de sitter hver bidige dag ut og dag inn med koppene sine på alle gatehjørnene her.

De blir droppet av i byen tidlig på morgenen i en stor minibuss og hentet igjen på ettermiddagen.

Jobber som vekter så kan mildt sagt si vi sliter med disse.

Bulgarere og polakker går også mye igjen når det gjelder lommeboktyverier og gullsalg.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så lenge siden blomsterselgere fra romania kom her også, i Mandal.

Men da hadde verken jeg eller kompisen min hørt om dette så når de kom opp i trynet på oss med noen roser så tenkte vi at de ville gi oss disse rosene for å være hyggelige så vi tok dem å skulle til å gå haha... Da ble de helt ville og mumla masse rart så mi forstod jo fort at de skulle ha penger for dette...

 

Ikke tro de fikk noe penger av oss !

Mitsubishi Eclipse GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterselgere ja...de glemte jeg. Får jo faen ikke gå i fred på gata! I det siste har de også slått seg stort opp på hattesalg :)

Fæle cowboyhatter, haha!

 

Apropos pågående salg, satt på restaurant nede på Brygga her for et par dager siden. Da kom det faen meg en gammal sneip inn blant bordene for å selge skrapelodd for Blindeforbundet!!

Skulle kjeppjaga han..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår