Gå til innhold

startproblemer...noen ganger

Ranger emnet


TG1

Anbefalte innlegg

nå har det seg slik at bilen min har litt lite lyst til å starte,en og annen gang... problemet arter seg nesten likedan som et tomt batteri....men batteriet er ok.. (har prøvd med flere batterier)...

dessuten,når man prøver å starte den på nytt (vrir om nøkkelen på nytt,altså ;) ) så starter den oftest greit...

 

har sjekket jordingspunkt på blokka..pusset over med sandpapir og sprayet på WD40... tror ikke det er der problemet ligger,affall... noe galt med start'ern? :(

 

anyone??? please help...... ;) :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være problem med starteren da? Jeg har sånn av og til på min Golf. Av og til starter den ikke, og av og til gjør den det. Jeg dunka i starteren og den starta... og så fant jeg ut at det var dårlig kontakt.. og nå funker den.. men, ja. jeg får jo ikke kjørt bilen på leeeenge

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har startsperre ja...alarm,veit du ;)

men,fant ut hva problemet var... (tror jeg)... tenninga var stilt ørlittegrann for tidlig...slik at det "hogg" imot når jeg prøvde å starte...noen ganger... stilte fordeleren litt "tilbake"...og har ikke hatt problemet etter det...så,vi får satse på at det ble bra ;) :D

 

men,takk for alle svar :)

 

(bilen er forresten solgt nå...skal leveres i helga) :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...den ble solgt til en kar på Averøya, for 48.000....

jeg driver å vurderer enten Nissan 200sx eller Toyota Celica... rundt 90-modell... :)

du har sånn bil selv ja,ser jeg....morsom bil da,forsåvidt...:) men,jeg var nok ingen Golf-mann.... ;)

 

fanken...må vel finne meg en ny avatar også.....hmmz... ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår