Loppa Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 En ting til og tenke på ;) Bilen var ribbet for alt interiør, res-hjul, jekk osv bak. På en bil som originalt veier ca 820 kg får slikt en ikke ubetydelig %-vis endring av vektbalansen, som gjorde at den slapp bak mer enn normalt. Ikke alltid like lurt å pælme ut alt av overflødig vekt kanskje ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 hahahahah bra at det var en golf 1 ikke rs2 eller en annen dyr bil respect :D Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Det er som Loppa sier at man kaødder en del med vekta på en lett bil. Bilen er senka 60mm men med 505/45-16 så blir den litt høy. Men hadde jeg kjørt med vanlige dekk hadde nok ikke dette skjedd. Da hadde den bar ender styrt. Fordi på disse dekkene jeg kjørte på er det en veldig har dekk side. Samme dekkene som blir brukt i JTCC. Er oxo veldig glad for at den ikke rulla mer enn den gjorde :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 hvordan føles det egentlig og rulle rundt ?? må være en intresang følelse ..!?!?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by LilleGud hvordan føles det egentlig og rulle rundt ?? må være en intresang følelse ..!?!?? Det er 2 gangen min og begge gangene er med en Golf MK1 Er ikke noe å anbefale :) Er litt morro etterpå men det er vel fordi alt har gått bra 2 ganger. Man er høy som et hus etterpå (adrenalin) Det jeg tenkte nå var faan der røyk felgene til Green Rallye. Nå hadde jeg oxo med meg Green Rallye det er ikke noe morro å ha med seg en kompis på dette. Man vet med en gang hvordan det går med seg selv, men man blir jævlig redd for kompisen. Kan ikke tenke med noe værre en å skade et annen menneske. Har aldri tenkt på det før dette skjedde fordi første gangen jeg rulla var det jeg som satt på. Det var godt å høre Green Rallye le når han hang der i selen :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by RS2 Bilen er senka 60mm men med 505/45-16 så blir den litt høy. Med 505/45-16 så blir den nok veldig høy ja;) Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Ole Morten Med 505/45-16 så blir den nok veldig høy ja;) hehe kan bare skylde på at det er mandag jeg Skulle vel ha vært 205/45-16 :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Tror 'RS2' må plassere batteriet baki reservehjulsbrønnen på neste Golf + senke dobbelt så mye!!! ...og mye stivere! OZzzt zzzz som tok i litt mye selv i helga:Watch it coney! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Forresten: Jeg kan sikkert skaffe 'RS2' brukte raceslicks i ca 205/50-15 (det de bruker i Peugeot-cup'en) :D OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg