TransMedia Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 IKKE TVIL, LES BRUKSANVISNINGEN SOM ALLE ANDRE MÅ GJØRE!!! Slå av spilleren, hold inne dreiehjulet til CLOCK SET vises (da er du inne i undermenyene), drei deg frem til SW-CONTROL og trykk inn, drei og trykk deg frem til du har "REAR SP: FULL" og "PREOUT: REAR"... fortsatt i tvil om en som faktisk selger slike spillere har litt peil? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Nå sitter jeg ute i bilen og tester ut dette og det funka.. Men plutselig slutter den ene bakhøyttaleren å spille. Den ene kanalen blir borte. Hva kan ha skjedd?? Jeg stilte tilbake til sånn det var før jeg testet ut de innstillingene du sa og da fungerte begge høyttalerene igjen :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har du berre eine pluggen i signalledningen i forsterkeren? Kva slags forsterker har du og korleis har du koblet den? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Bruker begge signalkablene inn i forsterkeren, er en Plyde forsterker. Synes det er rart at begge høyttalere fungerer når jeg har kun sub utgang, men når jeg bruker Rear utgangen så er det bare 1 høyttaler som fungerer. Har koblet L til kanal 5 og R til kanal 6, om det var det du mente? Høyttalerkablene er koblet riktig også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Kan du linke til der du så spillern til 1500? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Da var det jo ikke DEH-5000UB du fant til 1500,- men DEH-4000UB. En viss forskjell... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ja jeg trodde også det var DEH-5000UB han hadde funnet til 1500. En viss forskjell der ja... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Sorry, sorry.. Leste litt fort over, men skjønte hva jeg hadde skrevet og hva du mente :) http://www.pixmania.com/no/no/728463/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-deh.html?srcid=1951 Der har du 5000UB til 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 gogo buy! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=3931&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Er veldig fornøyd me den selv. Tilkopling for USB og IPod. Mye kjekke instillinger, mer enn hva jeg har opplevd på tidligere spillere. 5/6 fra meg! Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Spillern så fin ut den, men så hadde dne en "fin" pris og. 2500 er litt for mye for min del. Men tror kanskje jeg sparer litt og ender opp med å kjøpe en spiller til rundt 2000, virker som det går et ganske markant skille hvor bra spillerne er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har bestemt meg for å gå for en 5000UB. Spillern ser drit bra ut, og 1350 er en god pris. Eneste jeg lurer på er målene. Er det sånn at alle spillere har standard mål? eller er de forskjellige? greit å vite sånn at det ikke viser seg at den er for stor/for liten når jeg får den. Å se spillern i en butikk hadde også vært fint. Finnes det butikker i Oslo som har godt utvalg av bilstereoer? vet jo at det finnes, men hva heter de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Eltek har jo, ligger ved ensjø, strømmen bilstereo har vel noe de også, ligger ikke mer enn 20min unna sentrum. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Javel, ingen som vet noe om størrelser (lenge, bredde, tykkelse osv)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Den er standard 1-DIN/ISO og passer rett inn i Mazdaen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Javel, greit å vite :) Ingen som vet om en butikk i Oslo som selger denne spillern? så kunne jeg dratt å sett på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg