Gå til innhold

Overhaling av topp

Ranger emnet


Simonsen

Anbefalte innlegg

Hei. Eg skulle ha planet, portet, settet i ny ventiltetninger og kvass kammer på min audi motor. Nokon som veit om priv. personer evt. firmaer som tar dette billig i hordaland?

 

send den til oslo sylinderservice eller kirkebakken motor. kirkebakken har asolutt mest peil på trimming av bil motorer, han har drevet på i et halvt århundre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høre med Polly Motorsport, de holder til i godviken.. Jævla flinke folk, men dyre.. Og er ikke alltid de gidder og ta på seg slike småjobber har jeg hørt..

Ellers, så har du jo Metalock på nordås.. Evnt. Sylinderservice/Auto23 i fyllingsdalen.. Begge de gjør topparbeid..

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel en grunn til at det er dyrt. Får du det billig kan man droppe det da effekten er tvilsom. En god topp jobb bruker man 40 timer på og da kan du begynne å regne hvorfor noen tar høy betalt. Å slipe over støpefeil er ikke verdt å betale noen for

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis toppen må overhales er det jo kjekt med porting, men det er opp til deg om det er verdt det. Skal du få maks ut av det må du ha en custom mapping også, fordi det ikke (såvidt jeg vet) eksisterer noen kit til 3B med porting og under 450-500 hk. Jeg hadde heller brukt de ekstra pengene som porting og kammer koster å kjøpt råder og spart til større turbo og mapping/chip

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår