Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Sonick Hvordan får jeg felgene så blanke ? Polerer dem blanke - eller lakkes de med krom lakk ? Hvem gjør - eller hvordan polerer jeg dem selv ? De poleres. Først begynner du med 600 våtslipepapir,så 800, 1000, 1250 osv og til slutt peek eller autosol el. Poleringsmaskin er fint på store flater Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Fungerer det å kjøre dem i en avbalanserings maskin og holde papiret inn til felgen ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Sonick Fungerer det å kjøre dem i en avbalanserings maskin og holde papiret inn til felgen ? Tror nok det funker bedre med omleggingsmaskin. Avbalanseringsmaskinen stopper jo med korte intervaller. Viktig med masse vann for å hold papir osv rent, ta en liten dråpe zalo i vannet. Var en how to artikkel om hvordan dette gjøre før i år i The Golf Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Er vel eb relativt tidkrevende prosess...... Har du tolmodighet til å poloere 4 felger, så gi meg en pm, så kan du ta 4 felger til!!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Kan altids gnikke noen felger for deg jeg, så lenge prisen er riktig, eventuelt hvis du fikser lakkering av ymse deler på bilen min (fangere, panser, bakluke, skjermer, tak....) Neida, våtslipe papir er ikke så dyrt på biltema, og det tar bare ca 1 dag per felg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Sist jeg sjekka varte vinteren i norge i 4 mnd overtfall :) Men mye annet som skal gjøres også da ... Felgene min ble bare så tamme ved siden av blueboyen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 driver selv å skal polere noen felger som skal på til våren. Og jeg lurte på om jeg kanskje skulle ha glassblåst dem først ? men hvor kan jeg få tak i "glasskuler/perler" som man skal bruke til å glassblåse ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Danna driver selv å skal polere noen felger som skal på til våren. Og jeg lurte på om jeg kanskje skulle ha glassblåst dem først ? men hvor kan jeg få tak i "glasskuler/perler" som man skal bruke til å glassblåse ? Knus noen glass fra kjøkkenet!!!:D:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Har sporet litt av denne tråden da ... Men - når felgene er polert - da må dem lakkes med klar lakk etterpå ? eller gjør man ikke mer med dem da ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Du kan få kjøpe mine jævla stygge 14" bmw-lettiser??:rolleyes: Eller du kan kjøpe MOMO GT2 tuning!!!! De er de heftigste av alle heftige felger, og grunnen til at lotto-kupongen leveres!:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 http://www.midlandwheels.com/paul/vwadfr.htm Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Syns jeg leste noe om "spesielle" felger i tråden her en plass, tror disse må ta kaka alikevel...kan vel ikke være noen som kjøper disse...da har vedkomende iallefall en spesiel smak! http://www.midlandwheels.com/paul/vwadfr.htm Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by R|ppeR http://www.midlandwheels.com/paul/vwadfr.htm doh Dette er jo Boble-felger! Copyright: JHU Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 http://lars.gfxdesigners.com/Diverse/Biler/VW%20Golf%20II/IMG_5810.jpg Det ligger masse arbeid bak denne golfen her gitt.... Synes ikke felgene er noe fin, men bilen derimot....DAMN! Noen som har sett Kosei sine Hexa eller Penta felger? Tror gjerne dem vil passe! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Brock B1 på vei nå... Lurer bare på om jeg får dem på.... Med ET15.... Hva tror dere....? Mye valsing og faenskap...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg