Gå til innhold

Alle pappa guttene på forumet!

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere pappa gutter på forumet:P bare litt keen på å se hvem som faktisk får alt dem pekker på av fedrene sine jeg.

 

Men kan jo lett se hvem som er pappa gutter og ikke da, men er jo faktisk noen som sliter for å få fet bil og andre som spør pappa....

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er no som heter å jobber overtid, låne i banken, ha bra betalte jobber, prioritere meste av pengene på bil.

seff er det sikkert noen pappa gutter her men tror de fleste her med dyre biler prioiterer ting annerledes en andre.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så nøye hvor man får pengene sine fra? Hvis jeg hadde vært rik hadde jeg jo såklart gitt gutten min penger til sin hobby. Trodde man var på dette forumet får å dele sin felles lidenskap. Nemlig bil. Ikke diskutere i hver forbanna forumtråd om hvor man har fått pengene sine fra...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle guttene her med biler til 3-400.000, og er under 22 år er pappagutter. Hahaha. Tenker spesielt på 2 stk her jeg bor nå. Vel, nå er ikke bilene verdt så mye, men godt og vel 100.000, kjøper på felger, styling, trimmeutstyr, senkesett osv. Bytter dette like ofte som jeg fyller tanken min. Går på skole. Hvor får disse pengene fra?, jo mor og far. Begge er medlemer her på forumet.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så nøye hvor man får pengene sine fra? Hvis jeg hadde vært rik hadde jeg jo såklart gitt gutten min penger til sin hobby. Trodde man var på dette forumet får å dele sin felles lidenskap. Nemlig bil. Ikke diskutere i hver forbanna forumtråd om hvor man har fått pengene sine fra...:)

 

Hadde jeg vært rik så skulle ungene mine fått jobba seg til pengene som alle andre. Man lærer ingenting av å få alt i nevene :P

 

Jeg er pappa gutt, dvs at jeg har en pappa?

Ja, det er surt å se folk med finere biler enn meg, men det er fordi jeg er misunnelig :P

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bil til en god del over 100K + 2-3 andre biler.

Jeg har kjøpt samtlige selv uten hjelp fra foreldrene mine, og har all forsikring på meg selv.

Kan også nevne det at jeg fortiden har to leiligheter og bor 60mil fra foreldra mine så jeg ser dem nesten aldri....og penger er det ikke snakk om å få!

Jeg er 19år.

Hadde forresten motorsykler til en samla verdi av 80K når jeg var 15år også.(uten lån eller hjelp)

 

Men til gjengjeld har jeg null utdannelse, for jeg prioriterer jobbing i stede for skole.

Hadde jeg fått feit bil av mamma og pappa, hadde jeg sansynligvis gått på skole enda.

 

All respekt til foreldrene til pappaguttene som får seg fine utdannelser og gode jobber.

 

Jeg sliter ræva av meg for 350.000k i året og det er jo egentlig bedriten betaling med tanke på hva andre folk faktisk tjener her i landet.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba for bila mine sjøl gitt, ikke fått noe som helst. Og det er jeg glad for... :) Lærer litt mer på den måten.

 

EDIT: Jeg fikk forresten billappen, når jeg tenker etter.

Den første bilen min sponset Statens Lånekasse (Stipend på skolen).

Ellers har jeg kjøpt alle bilene mine selv... :) Og ikke minst sykkelen, pluss alle bildene og sykkeldelene jeg har kjøpt. Huff... tenk så mye penger jeg kunne ha spart om jeg ikke var bilinteressert!!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobben , 2 jobber, skole , og i tilleg til javli mye hagearbeid ( gratis ) for eks bytta kledning i går =p

 

 

MEN fattern e bilmekkis så jeg krever at han i det minste kan gjelpe meg når ejg trenger det =)

 

men det er aldrig penger jeg krever fra folksa =)

 

 

 

men hadde jeg hatt mulighet til å være bortkjemt hadde jeg sikkert benyttet det ;)

 

hadde lett importa en VR6 bil fra Deutschland ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mopedlappen, ny moped, billappen, bil (ca 130 000, for 5 år siden), skolegang til 200 000. Bor hjemme foreløpig, og får alt jeg trenger av mat, klær, telefonabb. osv, untatt snus, det må jeg kjøpe selv. Funker herlig, men blir vel slutt på det snart, på tide å flytte.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt.. Er det så nøye hvor folk får pengene sine fra? Føler jeg litt misunnelighet i luften? :)

 

Selv har jeg betalt for alt det jeg eier.. Båt, bil, mopeden fikk jeg av en kamerat av pappa, crosskart ... Men alt som er kjøpt er betalt med tjente penger eller konfirmasjonspenger ..

Er jo faktisk folk som sparer opp penger og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt alt jeg eier av kjøretøy for egne penger! bare fått ei fiskestang av foreldrene mine av ting som jeg egentlig ikke trenger. mopeden og mopedlappen betalte jeg selv. bilene betalte jeg selv og bil lappen jobber jeg for å kunne betale nå. syns ikke det er noe tungt å tjene egne kroner! liker å jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig 18-åringer som får bil hos foreldrene sine?

Tror fattern hadde ledd seg halvt fordervet om jeg noensinne hadde spurt ham om en bil.

 

fatter også hehe, prøvde å få han te å sponse meg med lurvete e30 jeg kunne fikse opp selv når jeg var 17, ble mye jobbing den sommeren gitt.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår