Gå til innhold

99 Mod A3 1.8T

Ranger emnet


devil201

Anbefalte innlegg

Ikke Chippet hos Ts Racing, Bare kjøpt filter og resirc dumpen der. Har Chippa den Steg 2 i Sverige, Mye billigere, i Promise:) du kunne fått 4 chipper i sverige for det som ts racing tar 1 Chip.:)

 

Har du sjans til å sende noe kontakt info til meg på PM om dette firmaet som utfører chipping ???

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hansen Racing...

 

Hjelper alltids en A3 Turbo gutt vettu =))

 

Han som gjør dette heter andreas og er lederen av proscott performance. koster 2500 skr, i norske kr 2100 ,- , han la til steg 2 gratis hos meg , vil gi mellom 5-10 hk ekstra etter effektanlegget. brukte 8 timer å kjøre ditt 1 vei i sverige så er en liten tur for å si det sånn

 

 

Mvh Stig Oseberg:)

 

Har du sjans til å sende noe kontakt info til meg på PM om dette firmaet som utfører chipping ???

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar deg er ikke lille a3'n sprek nok.

 

Du er altids velkommen innom t-tuning for en liten prat og kaffe.

Her kan vi gi deg en grei skuring på hva du trenger for og få pruta ut litt ekstra;)

 

vi er også behjelpelige med anskaffelse\Montering.

 

Forøvrig også diagnose for kr100,-

 

;)

Vrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrør har noe å si ja,men ikke på en orginal k03 turbo.Du må iallefall opp i K04 typen.Da vil du merke det..Du for ikke 20-30 hk ekstra,selv om du har byttet grenrør.

Jeg kan skaffe deg et bra grenrør,rundt 2200 kr ink frak.Som er i bra kvalitet,jeg kjører samma deler på min turbo bil.

Det du kan gjøre,hvis du vil ha maks ut av bilen din nå.

-Du kan bytte downpipe,det hjelper endel,for da spooler turboen mye raskere.

-Så surrer du eksos bandasje rundt grenrør og downpipe,det gjør at avgassene kommer seg lettere ut,noe som holder din motor mer kjølig og bidrar til at turbo spooler raskere.

-Du kan også jorde bilen bedre.Dvs:Bytte til feite kabler,da må du jorde coil,girkasse,dynamo og batteri.Det hjelper,blir bedre tenning.

-Du kan også få byttet ut reim hjul,løpe hjul og servo hjul.

De som sitter der orginalt veier rundt 30 kilo totalt.Du kan bytte til noe som er i alu,de veier totalt 13 kilo.Og med det byttet,så merker du forskjell.Hvis du lar bilen stå på tomgang,og vrir på rattet,så vil du høre at motoren for en annen tone,det er fordi det trekker endel hk og nm når du kjører..

Men dette veit jeg at fungerer,fordi jeg har gjort det samma på min skoda turbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår