Gå til innhold

hansenracing

Bruker
  • Innholdsteller

    92
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hansenracing

  • Bursdag 09/12/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    S3
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Yrke eller sivil status
    Elektriker

Contact Methods

  • MSN
    h.a.n.s.e.n@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • Skype
    hansenracing
  • Bosted
    Hurum

hansenracing's Achievements

  1. Har ikke noe flere bilder å følge opp med på det profilbildet... Men den utvalgte er ei lita snelle fra notodden ;)
  2. Noen som veit hvor dem kan kjøpes til en grei penge ?? Er da snakk om stoff matter med s3 logo på samtlige matter !
  3. Skal få lurt frem noen bilder snart... Bare en katte vask og litt polish først ;)
  4. Kjapt og gæli !!! Kjøpte meg en Audi S3 2000Mod her om dagen... Bilen har ruslet 120k mens motoren har kun gått 4k :D Men jeg er fysen på å chippe, montere ny eksos og åpent filter... Noen som har noe erfaring med dette ??? Anbefalinger på produkter eller leverandører ?? Anbefalinger eller ikke taes imot med takk !!!!
  5. Har du sjans til å sende noe kontakt info til meg på PM om dette firmaet som utfører chipping ??? På forhånd takk...
  6. Var jo ikke akkurat det jeg spurte om da! Det er montert tilbake til orginalt og problemet er der enda!! Så det jeg er hissig på å finne ut er hva som er årsaken til at den er sånn...
  7. Fort forklart så er newtonmeter (Nm) et begrep på dreiemoment iht. SI systemet. 1 kg = 9,80665 Nm 1 Joule = 1 Nm 1 Foot Pounds = 1.3558179 Nm Det er da et begrep man bruker om hvor mye "vridningskraft" motoren klarer å utvikle på veivakselen. Hvis en motor har 200 Nm, så da for å sette det i perspektiv tilsvarer det vridningen av 19.61 Kg på en meter lang arm. ....................................19,61Kg x------------------------------- |................1meter..................| Vridningen om X her ved 1 meter til 19.61 Kg vil da gi 200 Nm om vridningspunktet X. Dette blir da motsatt av hva motoren vil utvikle siden den vrir om X, men jeg synes det er lettere å sette det i et slik perspektiv..
  8. Kraften er ikke like stor for begge, for en fullastet semi har mere bevegelsesenergi enn en liten punto (kg*m/s). Det blir feil å sammenligne sånn.
  9. Golf 4 1999 mod GTI Ble montert åpent filter av noe lumsk kvalitet, samt åpen dump av type RFL... Virket nokså fint ei lita stund..... Etter noe testing ville ikke motoren ruse seg over 4000 rpm uten at det "boblet" fælt på vei opp... Under kjøring viser den ingen tegn til dette, men et økt bensin forbruk.. Etter dette ble alt montert tilbake til orginalt med filter og resirk. dump, Men samme problemet er der enda !! Noen som har vært borti dette eller har en anelse hva det kan være så skriv gjerne et par ord her...
  10. Farge og tilstand på skinnseter? Tilstand på karroseri deler? Skjermer, dører osv...
  11. jeg holder med bruningen i tykt og tynt !!!! dere andre er bare rørehuer!!!!
  12. men vet du spredning og mCD på dem ??? må spre godt ellers lyser dem slik at du får rundinger i displayet, og det er jo ikke innihelvetefint da....
  13. for det var mye å le av ... jævla vakumskalle
  14. hva med å legge den under ?? og heller borre den inn i bagasjen... sparer mye tid da :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår